(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH’IM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH’IM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rahmetinin güzel meyveleriyle insanları sevdiğini gösteren Rabb-i Rahim, kullarının da kendisini sevmesini istemektedir. Kul ise, güzel olanı sever, muhabbet eder. Âlemlerin yaratıcısı nihayetsiz cemal ve kemal sahibi olması hasebiyle sevilmeye en lâyıktır.“Onun cemalini bir dakika görmek bütün Cennet lezzetlerinden üstündür” hadisi de bunu en güzel şekilde belirtiyor Cennetin en büyük nimetiyeti ebediliğidir. Allahın Cemalini görmek ise,herşeyin üstünde bir nimettir. Rabb'im bizlere sevgisiyle ve emrettiği gibi istikametli olmaya yaklaştıracak şeylerin sevgisiyle, ahirette ise rahmetin ve cemalini bize göstermekle rızıklandırsın inşallah. Selam ve dua ile..
O her yerde ve her şey de...içimiz de...kalp evimizde...özümüzde...arılar bile özlerinde ona ulaşmış...içlerinde ki sese kulak vermiş...onu bulma muradına ermiş...nasıl da ustaca peteğe nakşetmiş...kendinize onu bulmanın yolunu nasıl da güzel göstermişsiniz bu ilahi resim ile...
Ne cennetini isteriz , ne de cehennemi ... Yeter ki göster bize , o güzel cemalini . resim ve şiir mükemmeldi efendim. Allah razı olsun... sırf onun rızası için yaşayanlardan isteyenlerden verenlerden olmamız duamla inşallah...
Yeter ki göster bize , o güzel cemalini .
Tebrikler hocam güzel bir dua olmuş yüreğinize sağlık
Aldım yüreğime nakşettim dualarım arasına kattım...Selam ve saygılarımla