(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİVANE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİVANE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık, Her zamanki gibi çok güzel ve manidardı.
Allah bir ayetinde şu şekilde belirtmektedir:
“Allah'ın ayetlerini ve O'na kavuşmayı 'yok sayıp inkar edenler'; işte onlar, Benim rahmetimden umut kesmişlerdir; ve işte onlar, acı azap onlarındır” (Ankebut Suresi, 23)
İnsanı yaratan, ona görme, işitme ve düşünme yeteneklerini veren, yürümesini, koşmasını, nefes almasını sağlayan, ona sağlık veren, rızıklandıran, sevdiği, hoşlandığı her şeyi ona ikram eden Allah’tır. Böyleyken bunları görmezlikten gelmek, O’nun rahmetini ummamak büyük bir hata olacaktır.Işte böyle hatayı yapan sizin deyiminizle divaneler; şeytanın tuzağına düşmüş, onun telkinlerine açık hale gelmiş olur. Şeytan ise insanların Allah’a yakınlaşmalarını, Allah’ın dinini şevkli ve kararlı bir biçimde yaşamalarını istemez. Rabb'im böyle divanelere hidayet etsin inşallah. Saygılar. Selam ve dua ile..
çok güzel çok manidar...ama bence hemen yayımlamak yerine biraz daha çalışıp uzun güzel bir gazel meydana getirseydiniz muhteşem olurmuş...ama yine de böyle de güzel...yazan kaleme,o kocaman yüreğe sağlık:D sevgiler
Yıkık viraneye dönmüş , kalmamış bir gaye Yaradan’ı inkar eden imansız divane ...
Yine çok güzel bir beyitti sevgili şiir dostu yaradanı inkar etmek kendini inkar etmektir o zaman biz yokuz ve yaşamıyoruz dememiz lazım .... Tebrikler harikaydı sevgi ve saygıyla...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ANLAMI ÇOK MANİDAR