Saçaklardan damlayan Yağmur damlaları gibiydi Kirpiklerimden düşen gözyaşları Güzeldi seninle her şey Geçen saniyelerle sınırlıydı her an’ımız... Ne keşkelerim oldu ne de pişmanlığım Çat kapı geldiğinde Mutlu olduğum gibi Vedasız gidişin de o kadar koymadı bana Alışkanlık yapmıştı delice sevip de terkedilmek... * Çöl sıcağında yakar gibi Kor ateşte bırakıp giderken Sol yanımı ayazda bıraktın. Zemheride düşen çiy damlası gibi Saçlarıma düşen kar tanesini andırır Sensiz geçip giden günler, haftalar Aylar… Hatta yıllar... Olsun çok şey öğrendim senden Severken terkedilmeyi Gülerken ağlamayı Mutsuzluğu, umutsuzluğu Hayalini bile kuramadığım Duyguları da seninle tattım... * Yokluğunda yalnızlığı öğrendim. Erkekler ağlamaz derdim İlk defa gözyaşı döktüm Ve Umutsuz sevdadan uzaklara kaçtım Bırakmadın kendi halime Gölge olup takıldın ardım sıra Gitmeme rağmen senden Seni bende bıraktın Nasıl başardın kalmayı? * Şimdi deme bana unut diye, Unutulmuyor bir kere sevince Kendini kandırıyorsun, unuttum sanıyorsun Oysa anılar peşimde bırakmıyor Keşke görebilseydin bendeki deni Anlasaydın beni Çat kapı geldiğin gibi Ansızın gitmezdin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANSIZIN GİTMEZDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANSIZIN GİTMEZDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okumak güzeldi inan ki sizi
okuduk nasiplendik yazan kaleminiz hiç susmasın kutlarım