(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hayallerimde sevmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hayallerimde sevmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özlemek bir çiçeği koklayıp baharı özlemek bir kelebeğin kanatlarında rüzgarı özlemek satırlar dudaklarımda öpmeyi özlemek pervasızca ellerim ellerinde seni özlemek yanımdayken içimdeyken benimken ama belki hiç benim olmamışken hayallerimde özlemek hayallerimde koklamak seni hayallerimde okşamak hayallerimde özlemek seni gerçekte olmasa da hayallerimde benimken sevmek...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
özlemek bir çiçeği koklayıp baharı özlemek bir kelebeğin kanatlarında rüzgarı özlemek satırlar dudaklarımda öpmeyi özlemek pervasızca ellerim ellerinde seni özlemek yanımdayken içimdeyken benimken ama belki hiç benim olmamışken hayallerimde özlemek hayallerimde koklamak seni hayallerimde okşamak hayallerimde özlemek seni gerçekte olmasa da hayallerimde benimken sevmek...
Akıcıydı, konuşkandı şiir... Kendini anlattı...