Kaç damla gözyaşı akıyor yine hecelerde Acaba kaç yürek, Sessiz çığlıklarla sarsılıyor sözcüklerde Kaç beden titreyip sızlıyor şimdi cümlelerde Ve Kaç yalnız ruha eşlik ediyor gece, Bir kez daha şiirlerde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiirlerde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiirlerde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle yorumunuzu geç cevapladığım için özür diliyorum sevgili şair, çok teşekkür ediyorum ve size katılıyorum, daha okunacak ve yazılacak çok şey var elbet, yazmaya devam yazabildiğimizce, selam ve saygılarımla
Kaç damla gözyaşımı akıttım hecelerden Acaba kaç yüreği titrettim sözlerimle Kaç yalnız ruha eşlik ettim dizelerle Sayısını bilmem mümkün değil Bildiğim tek şey Hepsi boşmuş!
Şiir yaşamın ve yüreğin aynasıdır. Bir nevi düşünüşün duyguya orada da belli kurallar ve akış içinden söze dökülmesi sanatıdır.Dünya ölçeğinde de en etkili anlatım biçimlerinden biridir. Ve ustalar derki: Bir şiiri okuyanlar içinde ne kadar çok insan kendinden bir bir şeyler bulabiliyorsa şiir de o kadar kalitelidir.( AHBAP ÇAVUŞ VS İLİŞKİLERİYLE SAYILACAK ORANDA YORUM YAĞMURUNA TUTULANARI ES GEÇEREK ) Bunlar şiirin kalitesiyle ilgili olmayan yönelimlerdir genelde.Şiirlerden güzellikler aksın hep.Biz de seve seve okuyalım derim.
Çok güzel ve değerli sözcüklerle bu kısacık şiire yaptığınız anlamlı yorumla sayfama onur verdiniz kıymetli şair, çok teşekkür ediyorum , şiirin önemi büyük yüreğin dil yerine sözcüklere aktarımıdır, gönülden selam ve saygılarımla,
akan gözyaşlarım la hatırlıyorum merhameti ve insanlığı duygulara dökülüyor damla damla her gece benimle kanıyor benimle dinleniyor ve fısıldıyorum gecenin ruhuna her gece hissettiğim duygularla...
Güzel duyguların özlü şiirini ve değerli dostu tebrik ederim. Selam saygı ile.
Ahmet KARA tarafından 2/9/2020 11:56:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her zaman şiirlerden güzel şiir eşliğiyle gelen usta kalemin dizelerini kutluyorum ve bir kez daha teşekkür ediyorum değer kattığınız için şiire ve sayfama, gönülden selam ve saygımla,
Sessiz cigliklariyla acilir ruh kafesi.
Saygiyla.