AH AŞK
AH AŞK
El ele tutuşup iki sevgili Adeta uçarak yürürler ağaçlı yollarda Çiçeklerden taç yaparlar Neşe ile şarkı söylerler Huzur dolu, ümit doludur yollar Her işe aşk gerek Aşk olmazsa olmaz El ele göz göze değmez asla Ne kuşa ne kediye bakılır Canda aşk olmazsa Yemeğin tuzu gibi hayatın tadı olmaz Ressam resim yapamaz Şairler şiir yazamaz Aşk olmazsa olmaz eminnur güler acar |
Bilemedim şimdi Aşk olmazsa olmaz mı?
Yada aşk eski bir yalan Ademle Havvadan kalan mı? Benim fikrimde Aşka gönül vermem aşka inanmam .Aslında eskiden olsaydı kendi küçük ûç harfli fakat büyüsü büyük yakışı kuvvetli ızdırabı derindi.Leyla Mecnun ,Kerem ile Aslı ,Ferhat ile şirin .Şimdilerde hatta uzun zamandır Aşk uçucu .Şimdi istekler tutkular şehvani hevesini alan bıkıyor terkediyor.Masumluk yok .Öyle çiçekler açsın ,böcekler uçsun kırlarda sevgililer el ele koşsun cular yok.Eski Siyah beyaz flimlerde ve nostalji şarkılarda kaldı Aşklar ve aşktan da üstün hisler.İnsanın gönlûnde sevgi hisleri olmalı ,hayatı ,börtü böceği kurdu kuşu insanları sevmeli Yaradandan öte fakat Yine şimdilerde çoğunluğun kalbi taş şaşmış ,beşmiş insanlık Sevgi sadece bayan ismi sanki bu arada Ressamların tuval çalışmalarında renklerin rolü büyükte Şairleri anlıyabilmiş değilim istisnalar hariç bazıları sabah ayrı havada öğle ve akşam ayrı sabah seviyorum aşığım diyor akşam aşk neymiş diye sorguluyabiliyorlar bizleride şaşırtabiliyorlar.Değişken hislerdeler.