Kaç kez ölür insan Sevdiklerinin yüreğinde Boşa nefes alan bir enkaz kalır Anlamsız bedeninde Çırpınır durur kanatları Sevgiyi anlatabilme göğünde Kaç kez ölür insan Sevdiklerinin yüreğinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kaç kez ölür insan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kaç kez ölür insan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yeminler bozulsun sevgiyi anlatabildiğiniz bu şiirin göğünde! ... yaşam ağıza alınsın, sevdiğimizin yokluğu rüzgâr olup kırsın yürekleri... Kaç kez ölünür, göğsümüzden sevdiğimizin yüreğini çıkarırken? Karşılar mı ki bildiğim bir sayı ya da sayı kümesi, -hele ki- şiirde enkaz sayılamayacak sonsuz miktarda iken!
çok düşündüm göklerin göğünde bir umut aradım senin gözlerinde bir sevda hayat bulur bel ki özleminde kaç kez solur bir insan kalır çok geride közler sarılmış küle rüzgarlar eser fırtına alev olur yüreğinde.
Tebrik ederim sevginin harmanı güzel bir yürekten taşmış..
...
yaşam ağıza alınsın, sevdiğimizin yokluğu rüzgâr olup kırsın yürekleri...
Kaç kez ölünür, göğsümüzden sevdiğimizin yüreğini çıkarırken?
Karşılar mı ki bildiğim bir sayı ya da sayı kümesi,
-hele ki- şiirde enkaz sayılamayacak sonsuz miktarda iken!
Kutlarımmm