Gözlerim gözlerine bakarken utandığım, Sevdasına kül gibi ateşlerde yandığım, Aşkımızı yıllardır kalbimde saklıyorum Sözüne güneş gibi ay gibi inandığım!
Eski dost düşman olmaz, bel bağlanmaz ağyara. Dil yarası öldürür, bahtım bahtından kara! Ben seni nefes nefes nefsimde kokluyorum, Sitem etme hançer vur, öldürmez ki her yara!
Geceler aya muhtaç, gündüzgüneşsiz beter, Geçerse geçsin zaman, yanımda olman yeter, Yetişmek zor saate, düne gün ekliyorum, Olmadığın her yerde hasretin gülü biter!
Hayal oldu vuslatın, arkadaşım kederim. Nefesin değse tene, bin kez şükür ederim. Nerede ismin geçse, nabzımı yokluyorum, Kalbimin hâli beter, kalbinden derbederim!
Senden önce gelmek mi yalandünyaya suçum? Yol vermiyor dağların, ağardı siyah saçım. Ben ölüm döşeğinde seni sayıklıyorum, Sine püryan hâldeyim sensiz gidecek göçüm!
Yokluğumla helalleş, varlığım sana haram, İstediğin kadar vur, yok kimseye mudaram, Hâlâ peşinde gönlüm arafta bekliyorum, Ahın kefilim olsun, sevgilerinse daram!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECELER AYA MUHTAÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECELER AYA MUHTAÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MUHTEŞEM BİR ŞİİRDİ.7+7 ÖLÇÜ BAŞKA AHENK VERİYOR.BENİM EN ÇOK BEĞENDİĞİM ÖLÇÜ.AĞIRLIK VERİYOR ŞİİRE.ŞİİRDE ÖYLE GÜZEL BİR AHENK VAR Kİ OKURKEN ETKİLENMEMEK ELDE DEĞİL.YÜREĞİNİZE SAĞLIK.İLHAMINIZ BOL OLSUN ŞAİRİM SELAMLAR.
Üstadım çok güzeldi,sevda ve özlem vardı,düşündürücü,acıklı,akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum,Duyarlı o güzel yüreğine ve ellerine sağlık, Dua ve selamlarımla