Kim tarif edebilir yaşamadan aşkı Çölde kalmadan Mecnun misali Yanmadan aşkla kavrulmadan Hasretle inlemeden yüreği İnanıyorum adım gibi Geleceksin gitmedin ki Bitmeyecek bir sevda bizimkisi Yaşatıyorum yokluğunda varlığını Rabbim yaşatmasın kimseye ayrılığı.
Bakmadan gözlerinin derinine Kaybolmadan denizinin içinde Erimeden mum misali Sevdiğinin göz bebeklerinde Titremeden kalbi kuşlar gibi Canim diyerek sevmeyenler Aşk nedir bilemez ki.
Bir dokunsan Var ya kalbime kalbinle Sevinçten mutluluktan elbette İki gözüm olur o anda iki çeşme Artık gel yalvarırım gel işte Haberin olsun ağlayacağım Özletip de yaramı deşme Susturamayacaksın Susmayacağım.
Kalbimde harlı hasret ateşi Söner mi sönmüyor işte Her gün büyüyor içimde Yokluğun hançer yarası Acısını anlatamam ki Duy feryatlarımı.
Koklamaya kıyamadığım Mavi gülüsün ömrümün B i r i c i k eşisin gönlümün Dokunacağım kadar yakın olsaydın Üşüyüp titrermiydim ayaz gecelerde Dalıp gidermiydi gözlerim sensizliğe Susma bir şeyler söyle atma içine.
Hiç kimseyi sevmeyecek bu yürek Sana kavuşmak duamda tek dilek Olmayacak kalbimin senden sonrası Sendin sen kalacaksın Ruhumun eşi hayatımın anlamı Şiirler ömrümce yazılacak sana Yazmayacak kalemim senden bir başkasına Adın bende yaşayacak ben yaşadıkça ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSMA; ATMA İÇİNE SENDE SÖYLE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSMA; ATMA İÇİNE SENDE SÖYLE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ederim rüyam değerli yorumuna beğenmene sevindim sende güzel yazıyorsun duygu aktarımın çok güzel bende seni beğeniyorum canim sevgilerimle...
Hiç kimseyi sevmeyecek bu yürek Sana kavuşmak duamda tek dilek Olmayacak kalbimin senden sonrası Sendin sen kalacaksın Ruhumun eşi hayatımın anlamı Şiirler ömrümce yazılacak sana Yazmayacak kalemim senden bir başkasına Adın bende yaşayacak ben yaşadıkça ...
İçtendir arkadaşımın yürek sesi ve çağlayan dizelerde düşündüren ve okuyucuyu derinlere sürükleyen.
Gerçek Aşka ermiş yüreğin "AŞK" tarifi gibiydi dizeleriniz... Aşkı yaşayanlar için vuslat müjdesidir aslında ayrılıklar... yoksa aşk adına böyle güzel dizeler dökülemezdi...Kaleminize yüreğinize sağlık çok beğenerek keyifle okudum şiirinizi...Ne mutlu aşka erenlere, aşk yolunda yürüyenlere...saygılarımla selamlar...
Yüreğinize kaleminize sağlık.
selam ve dua ile mutlu günler 🌺