Her sabah göz açıp uyanınca Önce hamd ederim Allah’a Nefes alıp verdikten sonra Sensin ilk düşen aklıma Her dem v a r s ı n ruhumda Kimi düşünerek insan uyursa Uyanır derler sabaha onunla.
Bakarım sağıma birde soluma Elim arar seni dokunamasa da Kalsa da ellerim hep boşlukta Yüreğim seninle doludur ama Söyle yar; Yoksun niçin yanımda.
Öylece dalıp kalırım duvarlara Gözlerimi dikerim tavanına Bana seni sormaya korkarım Yokluğunun ateşinde yanarım Özledikçe acıma lokma banarım.
Hayatın anlamı kalmadı sensiz Kalakaldım köşelerde kimsesiz Hasretin çölündeyim susuz Dilim lal yüreğim sessiz Sana ben nefesim derdim Divaneyim yokluğunda nefessiz.
Yine bugün aynı şeyleri yaptım Camı açtım gökyüzüne baktım Kokunu alabilmekti maksadım Rüzgarı kucakladım kokladım.
S u s t u m; Ağlayamadım "Sen rüzgar da, ben yaprak" Savrulduk yapraklar misali Estiğinde hasretin rüzgarları Aklıma düşer o anda şarkı Söylerim bizim için bu şarkıyı Dalar giderim sessizce hüzünlere Düşerse bir damla gökten elime Sayarım düştü sevdamdan diye Koyarım kalbimin üzerine.
Uçuşan kuşları Taradım tek tek Belki dedim belki de Kanadına asmıştır yar selamını Gönder de sussun sevgili Şu gönlümün hasret dili Şehirler uzak göğümüz aynı değil mi Seninde göğün de yağmur var mı? şimdi.
Ağlıyor mavi göğün bulutları Akıtıyor hüzünlü yaşlarını Bardaktan boşalır gibi Özleyen sevdalılar için ağladı Göğümüzün yağmurları Yokluğunun acısı Yüreğimi ateşiyle d a ğ l a d ı Kanıma karıştı acım bendini aştı.
Ama ben, mil çektim gözlerime Sen sayıp taş bastım yüreğime Silüetin var göz bebeklerimde Sana K I Y A M A Z D I M Ağlamadım, düşme yerlere Bende kal ömrümce diye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BULUTLAR AĞLADI BİZE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BULUTLAR AĞLADI BİZE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey dost üzülme! Boş ver çileler katmerlensin Yüklensin omuzlarına o yükü hafifletecek hakkı zülcelal var gelsedezalim katbe kat ordularla seni koruyacak Allah var
Ey dost üzülme! Deniz yarıldı bak Musanın asasıyla Musaya ne mutlu Gidiyor koskoca denizin ortasında Musanın taraftarı geçtikten sonra firavun gördüğü halde denizin yarıldığını Hala musayı kovala derdinde
Ey dost üzülme! Yol vermeyi murat etmiş ki Hakk Okyanus yol açıyor Gelsin zalim kat be kat ordularla Ne çıkar Okyanus kapanır zalim denizin altında pişmanlık mı kar etmez
Ey dost üzülme! Yeter ki sev insanı İnsan olduğu için Yaratan dan ötürü Her şey aslına rücu eder Sen nura dalarsın Diğeri kire Sen sevgiyi banarsın Diğeri kini banar Sevginin sonu rahmet Kinin sonu ateş Rahmet sonunda güldürür Ateş sonunda öldürür
Ey dost Üzülme Yusuf ayrılık yaşadı yakuptan Sultanlığa adım attı Yakup hasretlik yaşadı can paresine Kazanan yusuf ile babası yakup Kaybeden haset ve kin
Ey dost üzülme bu gün olmsada yarın elbet sevgi kazanacak kin kaybedecek sevgi zirvelere kinlerse gayyalara layıktır Sevgi nur kinse ateş Ayrılıklar rahmet getirecek Ümitsiz olma SELAM VE SAYGILARIMLA
Ruhumun bedenimden kat be kat yaşlı olması gerçeği koyuyor adama be. Anladım ki dünya saf bir şekilde sevenlere göre değil. Ya onlar gibi kullanacaksın Yada seveceksin. Seveceksin ama her gün öleceksin. Düşündüm de biz sevenler olarak fazla fedakarız. Onlar bizi öldürürken biz yaşatmaya çalışıyoruz. Sevgi yalan olmuş, çıkarlar birer adım önde her seferinde. O senin merkezin, yaşam kaynağın. Sense onun için ucuz bir kumaş parçası kadar değersiz Toz pembe değil hayat. Hatta o kadar acımasız ki sen orada acından ağlarken, senin halini anlamak yerine "Çevren de ki insanları düşün, onları olumsuz etkilemeni istemiyorum... " diyen insanlar var. Sen ölsen orada seni takan yok kısacası. Seni düşünmezler çünkü sen diğerleri gibi olmadın. Duygularını adam gibi yaşadın. Merhametin bir anne gibiydi karşıdaki kişiye. Şefkatle yaklaştın sevdiğine. Kendi isteklerinden vazgeçip onun için fedakarlık yaptın. Mutlu ettin, ödülü bu muydu peki? Kim hak etti gerçekten. Pek fazla inancınızda kalmadı iyi bir şeylerin olacağına dair. Bazılarımız hatta intiharı ya da kaçıp gitmeyi istedi. Bir kişi bile yüzünüze bakmaz, güneş doğmaz iken şu ruhunuzun içine. Sadece bir süre doğdu sanıyorsunuz. Aksine içinizde kendiliğinden doğması muhtemel güneşiniz’i kaybediyorsunuz. Bütün acıları geçin, olacaklar oldu. Sevmekten vazgeçmeyin, karakterinizden de aynı şekilde. Çünkü iyi düşünen insanlar az kaldı. Dünya vadedilen cennet bizim için ama çoğumuza cehennem oldu. Asıl acı gerçek ise bir köpek bile sizi karşılık beklemeden sevebiliyor iken siz dünyaları önüne serdiğiniz halde kenara atılmak koyuyor adama. Yanlış kişileri sevdik insanlar olarak. Bizim değerimizi bilmeyen birine yaptıklarımızı, gerçekten değecek insanlar için yapsaydık keşke. O zaman çok daha farklı olacaktı herşey. Bazılarımız sahte güzelliklere aldandık. Bazılarımızda sahte yalanlara inandırıldık. İnanmak zorunda değildik fakat kimseye güvenilmeyeceğini bilmiyorduk. Öyle bir an geldi ki çoğumuzun yaptığı yanlışlar normal gelmeye başladı. Çevremiz bize öyle davranıyordu çünkü umursanmıyor, sevilmiyorduk. "I’d sleep on broken glass just not to lose your smiles" biz aslında buyuz. Hayatın anlamını, ne için burada olduğumuzu biz biliyoruz. En çok mutluluğu da biz hak ediyoruz çünkü biz duygularımızın arkasında durabilecek kadar karakterimize sahip çıktık. Kenara atıldık ama en azından duygularımızdan vazgeçmeyecek kadar da erdem sahibiydik. Onlardan ayrıldık bu noktada. Sevginin acısını da çektik, lakin başka birini kullanacak kadar şerefsiz de değildik. Herkese iyi geceler veya iyi sabahlar. Mutluluk yakın ve sadece görmesini bilene güzel...
Dört bir yani mahpus, Yer Gök gardiyan.. Aşklar, kartal yuvasında uçmaya çalışan bir yavru.. Bir diğer Yavru nun ölümü gibi... Bu yazdıklarım Tanrıya bir dilekçe.. Tanrı bile utanıyor yarattıklarından .
Neler gizlidir o kirpiğin kenarında duran bir damlada, sarılır uyur kıyamaz ki o bir damlaya.anlatmış her bir kıta o bir damlanın, yağmurla hikayesini.
Ayıramadım, kıyamadım hiç bir kıtayı birbirinden ayırmaya. Sahiplendim, kokladım. Ve size kucak dolusu sarıldım.
BULUTLAR AĞLADI BİZE!
Her sabah güne uyandığımda Sensin her dem aklımda Her dem v a r s ı n ruhumda Kimi düşünerek insan uyursa Uyanır derler sabaha onunla.
Bakarım soluma birde sağıma Elim uzanır sana dokunmaya Kalsada ellerim hep boşlukta Yüreğim seninle doludur ama Söyle yar; Yoksun niçin yanımda.
Sayfalarda senden i z l e r aradım Şiirlere, şiirlerde satırlara baktım Hiç birine can tanemi soramadım Yokluğunun ateşinde korlandım Yandım; Acıma lokma bandım.
Hayatın anlamı yok artık sensiz Kala kaldım bir köşede kimsesiz Sevda çölündeyim susuz Dilim lal yüreğim sessiz Sana nefesim derdim Kaldım yokluğunda nefessiz.
Camı açtım gök yüzüne baktım Kokunu almaktı maksadım Rüzgarı kucakladım kokladım Hüzün şarkısı mırıldandı dilim S u s p u s t u m; Ağlayamadım Damlalar düşünce gökten elime Varsaydım düştü gözünden sürdüm kalbime.
Uçuşan kuşları taradım tek tek belki dedim belki de Kanatlarına asmıştır selamını can sevgili Gönder de sussun şu gönlümün dili Şehirler uzak olsa da göğümüz aynı değil mi Seninde göğün de yağmur var mı? şimdi.
Bak ağlıyor göğümüzün bulutları Akıyor yaşları bardaktan boşalır gibi Bugün bulutlar hasret sevdalara ağladı Yokluğunun acısı yüreğimi dağladı Gözlerim doldu taştı acım cana karıştı.
Ama ben, mil çektim gözlerime Taş bastım sen sayıp yüreğime Sen vardın göz bebeğimin içinde Ben sana K I Y A M A Z D I M Ağlamadım, gitme, bitme, düşme yerlere Bende kal ömrümce diye...
Boş ver çileler katmerlensin
Yüklensin omuzlarına
o yükü hafifletecek hakkı zülcelal var
gelsedezalim katbe kat ordularla
seni koruyacak Allah var
Ey dost üzülme!
Deniz yarıldı bak Musanın asasıyla
Musaya ne mutlu
Gidiyor koskoca denizin ortasında
Musanın taraftarı geçtikten sonra
firavun gördüğü halde denizin yarıldığını
Hala musayı kovala derdinde
Ey dost üzülme!
Yol vermeyi murat etmiş ki Hakk
Okyanus yol açıyor
Gelsin zalim kat be kat ordularla
Ne çıkar
Okyanus kapanır
zalim denizin altında
pişmanlık mı kar etmez
Ey dost üzülme!
Yeter ki sev insanı
İnsan olduğu için
Yaratan dan ötürü
Her şey aslına rücu eder
Sen nura dalarsın
Diğeri kire
Sen sevgiyi banarsın
Diğeri kini banar
Sevginin sonu rahmet
Kinin sonu ateş
Rahmet sonunda güldürür
Ateş sonunda öldürür
Ey dost Üzülme
Yusuf ayrılık yaşadı yakuptan
Sultanlığa adım attı
Yakup hasretlik yaşadı can paresine
Kazanan yusuf ile babası yakup
Kaybeden haset ve kin
Ey dost üzülme
bu gün olmsada yarın
elbet sevgi kazanacak
kin kaybedecek
sevgi zirvelere
kinlerse gayyalara layıktır
Sevgi nur
kinse ateş
Ayrılıklar rahmet getirecek
Ümitsiz olma
SELAM VE SAYGILARIMLA