İçimde ne fırtınalar kopuyor Yokluğun kurşun sıkıyor Hep alnımdan vuruyor Bir bilsen, ah bilebilsen Gözlerinle görebilsen Unuturdum tüm acılarımı Dokunabilsen özlemlerime.
Kar yağsa saçlarıma ne ki İçime tipi yağıyor sensizlikten Sensizliğin ayazında çok üşüyorum Donacak yüreğim ayazda korkuyorum Anımsarsan yerini ısınacak biliyorum.
Seni nasıl sevdiğimi hep söylüyorum Gönlüme, ruhuma ve kalbime Sonsuz sevdamsın yüreğimde Uzak değilsin bana yakınsın benden Özlem akıyor sel gibi gözlerimden Soruyorum kendime özlemim neden.
Vuslat arıyorum her şeyde Bulutun gri gölgesinde Yağmurun damlasında Esen rüzgarın yelesinde Güneşin, ışıtan sıcağında Bir geliyorum da, bir bekle de Bir kuşun kanadında belki de.
Her biri aşk dolu Özlem kaçmış içine Şiirler yazıyorum Hasret taşmış içinde Gün gece, uykuda bile İçinde sen ve ben Ve kalbimde sadece sevgin Biz sevdik diyebilen ikimize ithafen.
Şiirlerimiz kulübemiz, evimiz Kıtaları odalarımız Satırları aşk kokan yüreklerimiz Çoğalsın dünyada biz gibi seven Mahşere sevdasıyla gitmek isteyen Sevdiği yüreğe cennet dileyen sevgililerden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NASIL ANLATILIR Kİ ÖZLEM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NASIL ANLATILIR Kİ ÖZLEM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi kazandırır her zaman asırlar geçse bile bütün sikkelerin değer kaybettiği bir dünyada asırlar geçmesine rağmen değeri kaybolmayan gülendamdır sevgi bu gün olmasada yarın rengi solmayan değeri kaybolmayan ait olduğu yüreğe hayal kırıklığı yaşatmayan cihanın nadide çiçeği sevginin kıymetini anlayan kadir şinas dostlar talip olacaktır cihanın en kıymetli hazinesine selamlar saygılar
Biz sevdik evet çok güzel bir söz de ne oldu demiycem iyiki sevdik sevgi nasıl anlatılır deme ablam ben sevgiyi senden öğrendim çok güzel anlattın bana ve bu şiirinde harika bir öğretmen aşka yüreğinden kutluyorum
Vuslat arıyorum her şeyde Bulutun gri gölgesinde Yağmurun damlasında Esen rüzgarın yelesinde Güneşin, ışıtan sıcağında Bir geliyorum da, bir bekle de Bir kuşun kanadında belki de.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice şiirlere...