Okuduğunuz şiir 16.12.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Güneş
Huzurluydum dün gecegüneş düşmüş düşümde Sezilmezdi küçüktü büyüdü gülüşüm de Sanki bir bebek doğdu incitilen döşümde Süzüldüğün yetmez mi gerçekten de düş güneş.
Anladık zirvedeydin her an yüksekten baktın Solumak istiyorduk binlerce orman yaktın Kurtulmak istedikçe cinnet yaftası taktın Gidişin bayram olsun yapalım cümbüş güneş.
“Her koyun bacağından” kimler taparsa tapsın Yolunda köle olsun ister baş tacı yapsın Verdiğin sadakayı nefes almadan kapsın Rahat nefes alırım deseler ölmüş güneş.
Fırtınalar çıkacak nice şimşek çakacak Gökyüzünde yıldızlar sana ağıt yakacak Sanma ki göktaşları acıyarak bakacak Bir bulutun altında yakındır çöküş güneş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım işte bu gün gelecek kıyamet üstlerine yağacak , gün gelir haksızlar dünyayı gasb edip çember gibi saracak gün gelir üstümüze çullanırlar, elimiz kolumuzu bağlarlar seven milletin yüreklerini içten kurutup kökten yakarlar
Yüreğine sağlık üstad güzel şiirini tebrik ederim , haz ile okudum kalemin var olsun. Saygıyla .....................Selam
Değerli Şairimiz Merhabalar Anlamlı Güzel bir eser okudum Yüreğine Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun. Sevgiler. Saygılar. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı bir ömür dilerim.
Güneşler de batacak her akşam ve günbegün, Zulüm ve rahmet olsa, dün olacak birgün dün. Ayrılacak parçalar, bahtı dûn olacak dûn, Yaksan, kırsan, döksen de; her halin rüküş güneş. Artık görmeye başladığımız kış güneşi, bana da bu mısraları yazdırdı Afet Hanım. Güzel şiirinizin hızıyla, tebriklerimle ve sağlık dileklerimle...(Aksakal)
Fırtınalar çıkacak nice şimşek çakacak Gökyüzünde yıldızlar sana ağıt yakacak Sanma ki göktaşları acıyarak bakacak Bir bulutun altında yakındır çöküş güneş
Güzel bir şiir okudum. Şairimi kutluyorum. Nice güzel şiirlere...
gün gelir haksızlar dünyayı gasb edip çember gibi saracak
gün gelir üstümüze çullanırlar, elimiz kolumuzu bağlarlar
seven milletin yüreklerini içten kurutup kökten yakarlar
Yüreğine sağlık üstad güzel şiirini tebrik ederim ,
haz ile okudum kalemin var olsun.
Saygıyla .....................Selam