Onların bizlerden, ne eksiği var Bakma eksiğine, yüreğinle sar Bu koca dünyayı, etme ona dar Engelsiz engelli hepsi bizimdir.
Sevgiyle ilgiyle, tutun elinden Diyemese bile, bilin halinden Kulağı duymazsa, duyar kalbinden Engelsiz engelli hepsi bizimdir.
Nefretle söyleme, acı sözleri Kırılır incinir, bize özleri Gülerek bakarsan, güler gözleri Engelsiz engelli hepsi bizimdir.
Garantimiz var mı, sağlam kalmaya Umursamaz olup, zevke dalmaya Paramız yeter mi, sağlık almaya Engelsiz engelli hepsi bizimdir.
03 ARALIK 2019 Mlk Tryk
Şiirin hikayesi: Nilüfer Sarp şairemiz 03. 12. 2017 günü bir edebiyat sitesinde Engelsiz Engelli Hepsi Bizimdir ....atışma/ başlatmıştı, benim o atışmaya yazdığım kıtalardan yola çıkarak diğer kıtaları yazdım, Nilüfer hanımın verdiği ayak üzerinden. Sadece kendi katılımım olan kıtaları zaten kaydetmiştim not defterime bugün bir kaç kıta daha ekleyerek paylaşmak istedim saygılarımla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ablam ben seni tanıyalı beş yıl geçti senin yüreğinde engel yok ve öyle güzel yüreğin var ki engelli engelsizlere de açmışsın yüreğin var olsun harika bir cevap olmuş