dirildi dirildi öldü adam yaşamalıydı aslında öldükçe yaşlanıyordu geç kaldı adam
topraktan gelmişti ama ona diktiği yoktu tek fidan gitmemeliydi örselendikçe titriyor gelemiyordu kendine adam
hiçbir kefeni beyaz sanmıyordu zor anlarında tanrıya dua neşeli zamanlarında isyan gönderiyordu hayata olan öcünü kimse görmesin diye beyniyle savaştırıyor umutlarını sağıyordu çıkmaz bir sokağa adam
kendi kırallığını kurmuştu doğsa da doğmasa da güneş kapalıydı bin bir güçlükle aldığı pembe perdeleri gömmüştü içine daracık dünyayı adam
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yüzleşme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yüzleşme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
doğdumuz andan ittibaren eskiriz doğrular ise görecelidir sana doru bana yanlış gelebilir ama hayat örgüsünü örerken ya şişleri yanlış tutmuş yada sürekli ilmik kaçırmış... TEBRİKLER... keyifliydi hemde oldukça... maviler yüreğinize...
topraktan gelmişti ama yoktu demek diktiğitek fidan...
Bundan ibaretmiydi korkuları, pişmanlıkları. Halen çok zamanı mı vardı acaba ona göre. Hep zor anlarında mı sığınırdı Allah'a... Ne tanıdık bi tablo...
Tüm insanlığı bir çerçevede toplamak istesek işte o bu çerçeve olurdu...
kendi benliğimde biriktirdiğim hayatı yaşıyorum belki aldırmıyorum işte herkes pembe düşler beyaz sayfalar derken ben belki kırmızı düşler siyah sayfalar diyorum ve öylece yaşıyorum... kim ne dersin bir gün gelir nefesimin son hırıltılarını yaşarsam neyin önemi bağlayacak ki beni... yüzümün soğuk gülümseyişi son kez ziyaretime geldiğinde neyin önemi olacak ki...
ben benim işte yüzleşeceğim gerçeklerin sahibiyim ben benim...
insanın yaşadıkları kendinedir...hiç kimse başkalarının yaşadıklarından sorumlu olamaz...dizeleriniz gerçekten iyiydi...
gözlem yüklü derindi anlamlıydı harika dizeler.. kutlarım güzelliklerini umutadam... hiç solmasın maviler.. gülümsesin renk renk pembeler ... sevgi saygı selamlarımla..
doğmak bir başlangıçtır evet...
güzel şiir...
tebrikler...