(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba çalışkan karınca dostum Sırtlanmış payeni yürürsün yine Tebrikler, azmine bakınca sustum Üç katın kırıntı sürürsün yine
Tüy kadar bacağı giderken bükün Mercimek kadarsın, pek fazla yükün Döke döke yiyen aç gözlü tokun Önünde nasibin görürsün yine
Notum yüksek olsun hayat testinden Hakkını helal et eski dostundan Dalgın dalgın yürür iken üstünden Basıp da geçersem çürürsün yine ------------------------------------------- haklısın kimi karınca misali çalışır durur görünmez balkışlar baş yukardadır... eseriz geçeriz hiç düşünmeden hakkını aramaz karıncam benim...ellerine sağlık çok güzel şiirin...
ÇOK GÜZEL VE MANAKI DİZELERİNDEN ALMAM GEREKENLER OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM VE KARINCA KARARINCA ALMAYA ÇALIŞTIM. BU MANALI DİZELERİNİZ BİR AHENG VE ÖLÇÜ İÇERİSİNDE ÇOK GÜZELDİ.
evet mehmet..bencede karincaya yazsanda devgibiydi yine.. kalemin gitdikce gücleniyor...kalemin daima böyle keskin olsun.. seni kutlarim...saygilarimla..
:) çok güzeldi ben çocukluğumda karıncalarla çok uğraşırdım uzaktan yuvasına gitek için ona göre uzun olan yolu kısaltmak amacıyla bir çöp yardımıyla tutup nu yuvasına koyardım ama o çıkıp bulunduğu noktaya geri döner kendi kendine giderdi:) sonra sıcaklarda terlemesinler diye çadır yapmıştım yuvalarına çocuk aklı baya uğraştım yalnızlıktan olsa gerek en büyük helalliği benm almam lazım çok çekti karıncalar benden:) emeğine sağlık canım harikaydı çocukluğum geliverdi birden aklıma:))
Sırtlanmış payeni yürürsün yine
Tebrikler, azmine bakınca sustum
Üç katın kırıntı sürürsün yine
Tüy kadar bacağı giderken bükün
Mercimek kadarsın, pek fazla yükün
Döke döke yiyen aç gözlü tokun
Önünde nasibin görürsün yine
Notum yüksek olsun hayat testinden
Hakkını helal et eski dostundan
Dalgın dalgın yürür iken üstünden
Basıp da geçersem çürürsün yine
-------------------------------------------
haklısın kimi karınca misali çalışır durur
görünmez balkışlar baş yukardadır...
eseriz geçeriz hiç düşünmeden hakkını aramaz karıncam benim...ellerine sağlık çok güzel şiirin...