(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEY ABİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEY ABİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
muteşem bir şiir uzun zamandır bizbu şiirlerde mahrum bıraktınız eger herhangi bir sağlık sorununuz yoksa sizinde bizi böyle güzel şiirlerde hahrum bırakmanıza hakınız yok tur diye düşünüyorum çok güzel dizelerdi yürekden kutluyorum güzel insan...
"Canla mal arası,sıkışmış yürek, Mezar başı toprak, kürek kürek, Kırık gönüller, bırakıpta gitmek, Yakışır mı müminlere bey abi…" Şiiriniz güzel ve akıcıydı... kutlarım Svg
çok güzel içten bir serzeniş,ölçülü bir sitem ve sonuçta hoşgörülü kırgınlığı istemeyen ,beceremeyen bir şair yüreği... evet dünya malı için hiç bir şeye değmez... ama insanız hepimiz işte ... kusurlarımızla,aksiklerimizle... Çok güzel şiirinizden dolayı tebrikler...
Ana baba rızası, sen mecburdun, Kardeştik, beni kucağında buldun, Elimde miydi,ta gönülden vurdun, Yediğim lokman,acıttı bey abi..
Eeee, yalan dünya be şairim.... Kimin nereden vuracağı belli mi olur? Bazen hiç beklemediğin bir darbe vurur sana feleğin şaşar....... Sitemli, içten ve duygulu bir şiirdi .... yüreğine sağlık..... Takma kafana be şair...
Saygıdeğer arkadaşım çok güzel olmuş begeniyle okudum elinize, yüreğinize sağlık. Saygı ve hürmetlerimle.
Allah Aşkına! (*****)
Asırlar geçse silinemez, kefensiz bedenlerdeki asil kanının lekesi. Müsterih ol ne mutlu ki, her kula nasip olmazdı Şehitlik mertebesi. Arşa değecek gibiydi başınız, sizleri nasıl gömecektim Makber’e? Ruhlarınız şad olsun, en yakın kuldunuz, o yüce Peygambere!
Gonca güller mi döşetsem, laleler mi serpelesem o Mübarek naşına. Senin yüceliğini anlatamazdım, söyle neler yazdırsam mezar taşına. Gücüm yetse de, gök kubbeyi kucaklasam, sizlere erişmek umuduyla. Yüce yaradan memnun, vatan, bayrak için şehit giden kuluyla!
Yazdığım her mısrada, sizleri yâd edeceğim, mutlaka bölüm, bölüm Vatan dedirttirmenin üçüncü seçeneği olamazdı, ya istiklal ya ölüm Ruhumun terk etiği bedeni, namert çiğnese de, gözüm açık gitmezdi. Öylesine Yücelmişlerdi ki, bedenlerini sarmaya kefen yetmezdi.
Vatan uğruna canını feda ederken, şad ediyordun kefensiz yatan ecdadı Mahşerde sizlere sualsiz şefaat edecek, neydi o yüce Peygamber’in adı? Şimdilerde vahşet tüm gücüyle saldırırken, ay doğmuştu Şehidimin naşına Canlar feda edilirken kelimeler anlamsız, haklarınızı helal edin Allah aşkına!
Tatlanır mı,yaşlandık dünya malı, Gönül yıkan,olur günah hamalı, Olsaydı keşke,elbisem yamalı, Sen sebepsin,rızk Hak’kındır bey Abi..
Canla mal arası,sıkışmış yürek, Mezar başı toprak, kürek kürek, Kırık gönüller, bırakıpta gitmek, Yakışır mı müminlere bey abi… --------------------------------------------- Muhtevasında derin anlamlar yüklü güzel bir şiirdi.Kutlarım. Selam ve saygılarımla.
Derler "nasıl amca"içim kavrulur, Sığınan can,kurşunla mı vurulur, Bir çift tatlı sözle, saray kurulur, Medet umanları, kovma bey abi..
Tatlanır mı,yaşlandık dünya malı, Gönül yıkan,olur günah hamalı, Olsaydı keşke,elbisem yamalı, Sen sebepsin,rızk Hak’kındır bey Abi..
Canla mal arası,sıkışmış yürek, Mezar başı toprak, kürek kürek, Kırık gönüller, bırakıpta gitmek, Yakışır mı mümilere bey abi…
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tebrikler dostum... çok güzel bir şiirdi...gerek dil, gerek ahen unsurları, gerekse içerik olarak harika... mesajlar güçlü... ders verir, uyarır nitelikte... selam ve hürmetler....
Tatlanır mı,yaşlandık dünya malı, Gönül yıkan,olur günah hamalı, Olsaydı keşke,elbisem yamalı, Sen sebepsin,rızk Hak’kındır bey Abi.. Enfes bir hece şiir daha, Sitem dolu dizeler yüklemiş şair şiire, Tebrikle Esenlikle kalınız..
Tatlanır mı,yaşlandık dünya malı, Gönül yıkan,olur günah hamalı, Olsaydı keşke,elbisem yamalı, Sen sebepsin,rızk Hak’kındır bey Abi..
Canla mal arası,sıkışmış yürek, Mezar başı toprak, kürek kürek, Kırık gönüller, bırakıpta gitmek, Yakışır mı mümilere bey abi…
******************************************** baştan başa haklı sebeblerle iyi bir öğüt. Şiir olarakta mükemmel. Yazıldığına değdi. kutlarım.alıp birine gönderesim geldi.Boş verdim.Yaptığından utansın dedim.Benim yerime melekler ziyaret etsin gölünü,dedim.
Zevk aldık....