hüsranını artırma sakın her fırsatta akseden nurlarla temizlenip fersudeleşmiş en nadide duyguları aksatma ..
hazlarla örülü hülyalara yol bulup kendin olmuş kendin ermiş zannetme sakın sevda denizlerinden kopup gelen dalgalarınla sayısız isyan gemisini perişanlık sahiline uğratma..
kör zindanlarda gözü yaşlı süveydadan dolayı yanmış bir gönül yarası olma sakın sürgün gecelere mahyalar kurup şamdanlarında yanmaktan köz kesilenlere benzeme...
keşmekeş çilelerle ayaz yemiş o süzgün bakışlının akımlarıyla helak olma sakın hayranlık sarayının içine sızmış cefakar bir kalbin hükümdarlığından azl olma ...
her an yangınlarda, hem de ateşte boğulanlardan her gece yanıp kalbi eriyenlerden olma sakın yaşlar döküp içindekileri açığa vuranlardan hicran azabından yandıkça yananlardan
kendi kışının hazanların da kendi soğuğunda üşüyenlerden olma sakın son kar tanesi eridiğinde pınarlarla hemhal dilleri lal o sessiz sedasız akan ırmaklardan ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sakın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sakın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun.
Sevgiler.
Saygılar.
Selâmlar.