(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat boş beyni olmayan,da Hayat ğarip,tir amaç olmayan,da Hayat güzel yaşamı bilen,de Hayat dolu,dolu,gülmeyi bilen,de ------------------------------------------- Bu zamanda gülmek çok zor,hele için kan ağlarken...Mana yüklü bir şiir...Tebrikler...Selam ve dua ile...
manalı ve felsefesi olan bir şiir...şair Yıldız Özcan hanımefendi şiir icra ederken mana ahenkleri ve kelime ritimlerini başkalıkla kullanan usta bir kalem ve söz sultanı...Ötelerin sesini duyuluyor mısralarda.....
Ahiret zor günahı olan,da Ahiret korku iman az olanda,da Ahiret hak evi sevabı dolduran,da Ahiret hakikat,güzellik iman çok olan,da YÜREĞİNİZE SAĞLİK...GÜZEL SÖZLER OKSİZEN GİBİDİR.HER CANLININ IHTIYACI VARDIR...BUDA BENİN SÖZÜM İÇİMDEN GELDİ....SELAM SAYGI DUA İLE.....
Ahiret zor günahı olan,da Ahiret korku iman az olanda,da Ahiret hak evi sevabı dolduran,da Ahiret hakikat,güzellik iman çok olan,da
dünya ve ahiret inananlar bir imtihan ve sonuçlar silsilesi tercih beşerde ya kısa bir ömür az sefalı yada süresiz bir ömür sıfır cefalı mevlam saadeti dünya değil ahirette bulanlarda eylesin selamlarımla
Hayat ğarip,tir amaç olmayan,da
Hayat güzel yaşamı bilen,de
Hayat dolu,dolu,gülmeyi bilen,de
-------------------------------------------
Bu zamanda gülmek çok zor,hele için kan ağlarken...Mana yüklü bir şiir...Tebrikler...Selam ve dua ile...