Kolektif bilinçten atılamayan, tek düşle söndürülemeyen, başka dünyaların varlığını düşlerken varlığı şüpheli dünyalarda sabırla ve ateşle çekilen beynin kıvrımlarında sinsice saklanmış bencilliktir aşk.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK BENCİLLİKTİR. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK BENCİLLİKTİR. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Farklı bir bakış açısı, bunu birinden daha duymuştum aşk bencilliktir diye başta tepki veriyorsun ama sonra kabulleniyorsun evet. Yoksa hangimiz sevdamız uğrunda onca çaba harcarken sadece onun mutluluğunu düşünerek yaptık bunu? Belki hiç... Evet kabul ettim ben. Sevgiyle...
Ya üstad hala aşk varmı ? önce bunu sorgulamak ve masaya yatırmak lazım...inançsız olduğum konulardan biri.Bence de YOK..olan sa ...çıkarlara heba edilen duygusuz yürekler....
ama pek kolektif bilince ait değil, daha bireysel bence aşk... insan türündeki hemen hemen herkesin yaşaması açısından, kolektif bilinçte yer alması,bu hali almış olması ihtimali kuvvetli tabi... aşk koca bir bencilliktir....burası tartışmasız doğru ama... yüreğinize ve bu tanımı içinde saklayan bilinçaltınıza sağlık diyelim:) saygılar...
Kolektif bilinçten atılamayan, tek düşle söndürülemeyen, başka dünyaların varlığını düşlerken varlığı şüpheli dünyalarda sabırla ve ateşle çekilen beynin kıvrımlarında sinsice saklanmış bencilliktir aşk.
Kolektif bilinçten atılamayan, tek düşle söndürülemeyen, başka dünyaların varlığını düşlerken varlığı şüpheli dünyalarda sabırla ve ateşle çekilen beynin kıvrımlarında sinsice saklanmış bencilliktir aşk.