XX Gizleme yüzlerini tanıyorum seni ben Bellidir kim olduğun saçlarının telinden Sır gibi saklasan’ da gizlesen’ de kendini Bellidir kim olduğun saçlarının telinden.
XX
Gizleme yüzlerini, tanıyorken ben seni Tanıdım hallerinden uğraştırma şu beni Saçları n dökük diye gizlesen de kendini Bellidir kim olduğun saçlarının telinden.
XX
Gizleme yüzlerini, sevdalıyım ben sana İzin ver yaklaşayım, buradayken yanına Kendini kaçırarak, bakmasan’ da arkana Bellidir kim olduğun saçlarının telinden
XX
Gizleme yüzlerini benzemişsin zengine Her halin benziyordur, ortalığın gülüne Sen osun bakmasan’ da gözlerimin içine Bellidir kim olduğun saçlarının telinden.
XX
Kul Yüksel deli gibi yanık iken sevdana Ünvana sarılansın neyin nesi bilmeden Sen osun biliyorum, sarılansın ünvana Bellidir, kim olduğun, saçların telinden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen osun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen osun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gizleme yüzlerini benzemişsin zengine Her halin benziyordur, ortalığın gülüne Sen osun bakmasan’ da gözlerimin içine Bellidir kim olduğun saçlarının telinden
Birbirinden güzel beş dörtlük okudum. Şairimi KUTLUYORUM...
tebrik ediyorum…
Bu güzel dizelerin usta kalemini Alkışlıyorum…
Şahane bir şiir olmuş…
........................................................................ Saygı ve selamlar..