Artık, yaşamak zor gelir oldu bana. Yoruldum… Çaresizliğin içinde, yoruldum. İşten güçten, yoruldum. İnsanların kötülüklerinden yoruldum. Riyakar yüzlerden yoruldum Yok’ mudur şu dünyada, doğru bir insan.
Zaman değişti. Arkasından, insanlar’ da değişti. Dost, değil! Menfaat düşkünü oldu, etrafımdaki insanlar. Kalmadı, bir fincan kahvenin hatırı Menfaat tavan yaptı, herkes kendini düşünür oldu. Bir hoş oldu, yalandünya. Çoğaldı, insanlarda söylenen yalanlar. Şu yalandünyada.
Doğruluk kara borsaya düştü Pahalandı Ve! Aksine yalan ucuzladı. Herkes, yalan satın alır oldu Bir tuhaf oldu insanlar. Yoruldum ben, yalanlara inanmaktan.
Ah, ah şu insanlar. Dünyaya kazık çakacak, sanıyorlar kendilerini Bakmıyorlar etrafına. Düşünmüyorlar, her gün giden gideni Mal mülk peşinde koşuyorlar mezara götürecekmiş gibi. Onlarla, övünüyorlar. Onlarla avutuyorlar, kendilerini.
Yılların birikimi var üzerimde Faydalanmak isteyen yok Dönüp bakan yok. Teklemeye başladı kalbim Yaşlandım. Neşe kalmadı bende Zor yürür oldum yollarda baston olmadan. Övünen övünsün. Hep ölenleri görür oldum düşlerimde Yaşadım yine yaşarım Allah’ n verdiği ömür kadar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şu insanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şu insanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.