(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senden Bana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senden Bana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ederim, teşekkür ederim, sesiniz beni mutlu etti, bana daha güzelini yazma ödevi verdiniz. Nice güzel şiirlerimizde buluşmak üzere sevgilerimle. . .
Evet, aynen.... Kalıpsız, uyaksız şiir duyguların özgürce akmasına fırsat veriyor... Onun için de duyguların şiirleri serbest şiirler. Sağlıklı olmanız dileğimle.
Teşekkür ederim. Evelallah, elele kolkola her konsepte varız, özgün olabilmeyi de esas alarak. Sizin derin şiirlerinizden aldığımız ilhamın da rüzgarıyla... Ağırlıklı olarak, çölleşme, betonlaşma, çevre kirliliği ve fırsat bulursak sosyal konuları işlemek isterim.
müsaitsen şayet,seninle biraz kavuşmaya ihtiyacım var usta müsait bir şiirde indir beni her şiirde sevdiğim var bak yine yeniden geldin aklıma anılarla doldu gözlerim anlasana bana mavisin her tonunda başka güzellik var
Adımlarımız uyar uğuldar sıra sıra ağaçlar, senden bana esiyor rüzgar, Evet Ilgın Püren, şiir secerken güzel adınza rastladım,Ilgın ağaçları başlıklı şiir yazmıştım sayfanıza baktım.. güzeldi kaleminiz izleri. sevgilerimi bıraktım...
Zamanın akışına ayak uydurmak zor da olsa genelde uyarız buna. Bazen de sular tersine aksa diye düş kurarız. Şair bu sarmalı güzel yakalamış bence. Sitem de var iç çekişte. Güzeldi şiir
Evet Ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden Eteklerinde gümüş rengi yaprak ve bir zaman bakacaksın semaya ağlayarak diye sürüp giden o şiiri çok severim
Teşekkür ederim. Ahmed Haşim'un ruhu şad olsun, tam onun istediği gibi, kendim düşünmediğim şeyleri size düşündürtmüşüm. Ne mutlu bana...Sağlıcakla kalın.
Şiirin böylesini çok sever taktir ederim. Sıradan, sade, munis ve narin kimlik yansımaları. Özlemin sevginin abartısız ve kanaatkar yorumu. Bütün bunları sağlamak için elbette kalem ustalığı, daha ziyade de duygu zenginliği gerekli. Bunu bulduğumu sanırım şiirinizde. şiirler daha ziyade sahiplerinin sesidir. Esenlik ve mutluluk dileklerimle kutlarım sizi sayın Ilgın Püren Kemal Polat
Çok çok teşekkür ederim. Güzel sözleriniz sizin inceliğiniz, çok mutlu ettiniz beni. Hep birlikte nice güzel duygular yaratmak dileğimle, sağlıklı olun.
Çok çok teşekkür ederim. Güzel sözleriniz sizin inceliğiniz, çok mutlu ettiniz beni. Hep birlikte nice güzel duygular yaratmak dileğimle, sağlıklı olun.
Adımlarımız uyar uğuldar sıra sıra ağaçlar, senden bana esiyor rüzgar, senden bana uçuyor tek tek saçların. Yüzümde gezinir gözlerimi kapar koyu kahve renk saçların, dişlerime dolanır dudaklarımı okşar yumuşak ipek saçların.
Gözlerin farkında değilmiş gibi, daldan kuru yaprak eksilmiş gibi gözlerin umursamaz bakar. Yüzünde oltaya takılmış sevdalı bir balığa gülüş var. Kaşların uzuyor keyiften içinde kahkahalar kopar, fısıldaşır dallarda körpe yapraklar, senden bana akan bir şeyler var.
Dişlerim kamaşır ağzımda ipek, dudaklarımda kalbin titrek, dilimde kalbinin inceliği var. Kulak kesilir uzayan yollar, homurdanır koca koca dallar, senden bana akan bulutlar var.
Teşekkür ederim. Pir Sultan Abdal; Sordum sarı çiğdeme Anan atan var mı? Ne sorarsın be derviş anam toprak atam yağmur. Buna çok benzeyen bir şiire Sümerlerde rastladığımı anımsıyorum. Doğayı ve insan dışındaki şeyleri konuşturmak (personification) insanın konuşması kadar eski olabilir. Sağlıklı olun.
..metafor denizinde yakamoz imgeler ışıldıyordu bakışlari sessizdi mısralara kabulündeydi ne denirse sevgiden yana hep bir dokunuşlar manzumesi geziyordu göğünün perçeminde ne güzeldi SENDEN BANA tebriklerimle kutluyorum selamlar...