(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Murat Dağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Murat Dağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eşsiz yurdumuzun cennet yörelerinden, kaplıcalarıyla ünlü Murat Dağı'nı anlatan şiirinizden çok duygulandım. Kütahya'yı gezip görme arzusu uyandıran ve yaşatan şiirinize tebrikler. Selam olsun Murat dağına, Gediz ve Menderes yaşam damarlarını besleyen doruklarından indirdiği sularına, çaylarına. Yarattığı berekete, benzersiz güzelliklere, tarih ve uygarlık kokan topraklarına. Başarıyla esen kalın.
Gediz'in yanı başında oturup, Murat dağından habersiz olmanın, ezikliğine kulaç attım, şiirinizi okuyunca. Ve bir kere daha dedim ki kimse kendini alim sanmasın. Bilmediklerimizin derinliği, Fırat'tan, Kızıl Irmaktan ve de Gediz'den daha da uzun. Tebrik ederim Hocam . Saygılarımla.
Murat Dağlarından indik aşağı Karşıdan göründü Gediz Irmağı İzmir'e dikildi Türk'ün sancağı Yeniden vatana biz vatan dedik
Askerde yürürken veya koşarken söylerdik bu marşı... Hiç görmedim Murat Dağlarını. Belki geçmiş olabilirim çünkü bir tarafım İzmir ve Edremit... Ama görmesem de görmüş gibi oldum güzel şiirinizi okuyunca... Ve askerlik günlerimi anımsattı şiiriniz...
Kutluyorum değerli şairi...
superbaba tarafından 10/16/2019 9:59:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkür ederim, askerliğimde bize yazdığınız dörtlüğü öğretmediler, aklımda kalan hep Harbiye marşı, güzel dörtlükmüş. Görmüş gibi olmanız beni çok mutlu etti, sağlıklı olun.
Teşekkür ederim, çocukluğumda yaşadıklarımı anlattım. Ben de şimdi sizin Karedeniz'le ilgili günün şiirinizi, güzel şiirinizi okuyordum, kalp kalbe karşıymış mı diyelim. Sağolun, sağlıklı olun.
Selam olsun Murat dağına, Gediz ve Menderes yaşam damarlarını besleyen doruklarından indirdiği sularına, çaylarına. Yarattığı berekete, benzersiz güzelliklere, tarih ve uygarlık kokan topraklarına.
Başarıyla esen kalın.