Dokunur oldu, bazı sözler bana. Yoruldum. Acımadı, hayat bana Ve! Her gören bir tuhaf bakar oldu, ak sakallarıma Acınacak hale düştüm ben. Çocuklaştım. Tanınmaz önemsenmez biri oldum hayatımın sonunda. Kimse insan yerine koymaz oldu. Ah, kader ah…. Hani benim eski günlerim nerede…
xx
Her gün, meçhul acılar doluyor içime. Dökülüp geliyor dertler bir, biri arkası arkasına giriyor içime Kimi sağdan kimi soldan vuruyor. Yoruyor, kalbimi Kader sen yaptın bunları bana sensin inciten. Yordun be kader, yordun beni Elimi ayağımı tutmaz ettin. Düşünen gözyaşları döken, bir insan haline getirdin. Ah, kader ah… Hani benim eski günlerim nerede…
Böyle mi esecekti, son baharımda rüzgar Her şeyi geride bırakmış, tam rahat edeceğim zaman. Böyle mi yaşayacaktım, Geçmişin hayalleri ile’ mi, yaşayacaktım. Ben. Hep üzgün, kederli! Gelecekten udunu kesmiş halde! Acıları doldurmuş yüreğine yaşarken. Yorgun bir insan okldum şimdi, zamanın akışından yoruldum Ah, be kader ah….. Hani benim, eski günlerim nerede. Yoruldum, zamanın akışından yoruldum Ah kader ah.. Hani benim gençliğim nerede?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani benim eski günlerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani benim eski günlerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin susmasın usta
_____________________________________Selamlar