bu gün 12 eylül karalardan kara gün elbet tasvip etmeyiz o gün kötüydü ama gerçekti . . biliyorum birileri çıkacak ben karşıydım şöyle astım böyle kestim diyecek diyeceekkk diyecek ..... hani vardır ya askerde subay astsubay hatta general döven erler şöyle astım böyle kestim derler anlatırlar ya askerlik anılarını bize yutturmaya çalışırlar ya sanılarını çok subayı yalvartmışlardır ya hani ben ettim sen etme diye yerlerde süründürmüşler üzerlerlerinde tepinmişlerdir ya hani işte.. onların gerçek olma ihtimali daha yüksektir 12 eylülde kahramanlık yaptım diyenlerden .. İŞKENCE ZULÜM ÇOKTU.. vallah kendini kahraman gösterenlerden çoğu piyasada yoktu .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
12 eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
12 eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suat kardeşim 12 Eylül'ü en yakından yaşayan ve gazabına uğrayanlardan biriyim. Yazdıklarının altını imzalıyorum.
12 Eylül'ün de en çok kime yaradığı bellidir. Bizim 12 Eylül öncesi yeşil komünist dediklerimiz, masaların altında saklananlar şimdi ne hikayeler uyduruyorlar. Halbuki onların kılına zarar gelmediği gibi bundan ayrıca nemalandılar. Ama sorsan 83 doğumlu çocukları 80'den önce kapılarına yazı asmıştır !
Sevgi ve saygılarımla...
mirim tarafından 9/13/2019 12:16:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Valla doğru söylüyorsun.Otobüsle yolculuk yapıyorum. Yanımdaki yolcuyla sohbet etmeyi hiç sevmem. Ne iş yapıyorsun dedi. Demez olaydım. Komutanı olan Astsubay buna lan demiş. Sen misin lan diyen. Onu fırına atacakmış ta, yalvarmış bırakmış.
Canım DOSTUM; Allah bir daha bu devletin başına ihtilaller vermesin. Evini idare etmesini bilemeyenlere büyük büyük idarecilikler verdiler. Öperim BİLGE yüreğinden.
Maalesef emperyalizmin oyunlarıyla kardeşi kardeşe hasım yapıp her on senede bir darbe yaptırılmasına rağmen ibret almadığımıza göre sanırım millet olarak darbe kolik olduk...hiç darbelik durum yokken dahi kendi kendimize bile darbe yapabiliyoruz artık... Allah milletimize akıl ve iz'an versin ve de Amerika, İsrail ve Arap dünyası arasında döndürülen bu fırıldağı artık fark edelim... şimdide neidüğü belirsiz Suriyelileri doldurup daha acı manzaralı yaşamamak için müteyakkız olma şuurunu versin bize Halikımız...tebrikler ve saygılarımla...
haa o zaman da hain vardı ve çoktu kendini kahraman gösterenler vallah piyasada hiç yoktu.. . susmak erdemdir elbet sükut ikrardan gelir lütfen sus sus sen kahramanlık taslayan sallama bol keseden o günü de sonrasını da biz biliriz hepiniz bir köşeye sinmiştiniz .. yusufff..
Güzel bir şiir okudum. Şair arkadaşımı ayakta ALKIŞLIYORUM...
12 Eylül'ün de en çok kime yaradığı bellidir. Bizim 12 Eylül öncesi yeşil komünist dediklerimiz, masaların altında saklananlar şimdi ne hikayeler uyduruyorlar. Halbuki onların kılına zarar gelmediği gibi bundan ayrıca nemalandılar. Ama sorsan 83 doğumlu çocukları 80'den önce kapılarına yazı asmıştır !
Sevgi ve saygılarımla...
mirim tarafından 9/13/2019 12:16:48 AM zamanında düzenlenmiştir.