Makam mevki geldi geçti Kul hakki almadan Dürüstlükle yola devam Göreceksin Aydınlık günler çok yakın Sen seni bildikten sonra Yoktur senden keyiflisi!
Başını önüne köy düşün Kime kaldı yalandünya Ne sultanlar geldi geçti Hepside bir arşın bezle Göçtü de gitti Duyan duymayana söylesin Sultan Süleyman’ kalmadı!
Yüzünden gülümseme Yürekten dilde şükür Eksilmedıkçe unutma Tarlaya ektiğin meyve Er yada geç hasat verirken Gökyüzünden nurlar yağar Allah’ın ikrarı ise onda saklı!
Sağlığın yerinde ise Birde varsa azıcık aşın Senden yoktur zengini Boş yere özenip durma Zengin takımına.. Elden gitmeden sağlık Çal çal oyna gülgül oyna..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇAL ÇAL OYNA GÜL GÜL OYNA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇAL ÇAL OYNA GÜL GÜL OYNA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüzünden gülümseme Yürekten dilde şükür Eksilmedıkçe unutma Tarlaya ektiğin meyve Er yada geç hasat verirken Gökyüzünden nurlar yağar Allah’ın ikrarı ise onda saklı!
Sağlığın yerinde ise Birde varsa azıcık aşın Senden yoktur zengini Boş yere özenip durma Zengin takımına.. Elden gitmeden sağlık Çal çal oyna gül gül oyna..!
Yüreğine emeğine sağlık
_______________________________Selamlar