Okuduğunuz şiir 30.7.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
.......Bir İp Bir Yürek
Yıldan yıla bir ilmek bir ilmek daha Bir düz iki ters Olmadı sök yeniden diz şişe Rengin halin nedir diye sormadınız İlmek ilmek edip lime lime ettiniz Yaşam ateşine tutup yüreğimi Döndüre döndüre bir ileri iki geri ittiniz .!
Kış ayazında beni bırakıp ısındınız tenimle Baharları görüp veda etmeden attınız çöpe Diliniz yetmedi sevginize tercüman ettiniz Duygun nedir demeden başımdan çekiştirdiniz Tadımlık gecelerde kaç yemine tanıksın dediniz Yüzüm gülerken üzerime gözyaşı döktünüz .!
Değdirme tenime el soğukluğunu Rahatım gariban sırtında Kalayım Rab yolunun baharında Sarıldıkça sarılayım Hak yolunda .!
Garip gönlü eylemez ne bayram ne seyran Bir ip bir yürek Gör gönülleri aşk neyler Belki bir bakış belki de gülüş Kalbi muhabbeti sarar Kırk yama bir bohça Anılarda kuş cıvıltısı Nice baharlara doğar Yeni bir gün masumiyetiyle yeni bir güneş .!
Bir ip bir yürek Yaşam tezgahında bahtlar değişik örnek Amaç dikenler batsa da bakarken görmek .!
Yaprak rüzgarı bekler titremek için Rüzgarın günahı ne Kışı bile bile göz yaşlarımla gönlüm içti aşkı Yağmurun günahı ne Aşk olmasa yaşam meşkin olur mu tadı Ferhat deler mi dağları Çöl rüzgarları savurur mu mecnunları Sevenlerin bağlıdır bakış ipi Şafak vakti alır götürür kalır Leyla’nın bakışları Gönül yarenine yar olur geceler .!
Gün dertlerini yıkmak için Serçe umutlar vuslata örüldü İp oldu el ele tutuştu anılar Gönül aşklara getirmek için mevsiminde baharları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Bir İp Bir Yürek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Bir İp Bir Yürek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
10 yılı aşkın aranızdayım. Bu süre zarfında edebi özünü kaybetmeden süregelen başarınızın takipçisiyim .Şair kalemiyle seslenirmiş.Her bir gönül dostu burada ayrı bir sesleniş ayrı bir değer.Aranızda bulunmaktan memnunum.Öncelikle Edebiyat Defter site yönetici ve sorumlulara teşekkür ederim böyle bir platformu kurdukları için.Bu vesile ile burada ki tüm gönül dostlarına selam ve saygılarımı iletirim. Günün şiiri olarak şiirimin seçilmesi beni onurlandırdı.Beğenileriyle, yorumlarıyla kalemimi destekleyen vede aynı zamanda değerli seçici kurula sonsuz teşekkürler.Saygılarımla
Yüreğiniz sesi öylesine uzadı ki, geçmiş, gelecek, bugünden yankıları vermeye başladı. Şiirinizi okuduktan sonra düşündüm; ne çok iple, urganla, kördüğüm olduğumuzu.
Ömrümüzü, günümüzü, an' ımızı adadığımız bağlarımız. Aile olur, dost olur, arkadaş, sevgili, eş olur...
Düğümler içinde bir ucundan bazen tutup bırakmadığımız, bırakmak zorunda bırakıldığımız, bazen kendiliğinden elimizden kaçanlar ya da halen tutmakta bazen haklı, bazen haksız olarak ısrar ettiklerimiz.
Vazgeçişler, pişmanlıklar, keşkeler, oh iyi oldu demeler.. neler neler...
Çok büyüktü şiiriniz. Bir ömrü hedef almış dizelerde resmen.
Gönülden kutlarım değerli eserinizi ve yön veren yüreğinizi.