(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK NASİP İŞİDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK NASİP İŞİDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün cümleler Özenle ve imge imge işlenmiş Yaşanmış ama geçmemiş Zaman can alıcı bir nokta da firenlemiş Cümleler adeta birer, Özdeyiş elbisesi giymiş… *** Her serzeniş, Ve bu uğur da her sesleniş Duygunun ötesine geçmiş Yani yüreğin, Tüm yüz ölçümünü istila etmiş !... *** Kimi derin satırlar Şöyle örneklenmiş; “bugün bensem dün sensin deli bensem prangam sensin sarhoş bensem meyim sensin…” Sanki bu bir içsel kükreyiş !... *** Bandırmışsa yüreğini başka bir yüreğe bir seven ne suçu var ki “deliliğin”…Ya da ne suçu olabilir ki acıyı izole edebilen hatta sevgisizliğe bile meydan okutan “meyin”…İçine buz gibi sular emmiş bir çeliğe döner o kez tahta kalemi bir şairin… *** Seve seve gerer göğsünü eros’un oklarına…Ölüme olur en yakın akraba…Görmez bir aşıkın binlerce gözü de olsa…Görmez sevdiğinden başka…”Deli bensem, prangam sensin” der durur hep o daima…”Göz gördü gönül sevdi ya”…İşte bu gönül gözü yeter ona… *** Aşka dair her şey matematikten de önceydi…Matematik de ne ki ?…Toplanmaz, çarpılıp çoğaltılmaz, bölünmez vede birinden çıkarılmaz sevgi !...Lakin aşktan anlamaz matematiğin o tek düze beyni…Adamaktır gerçek aşk bir insanın başka bir insana kendisini…Bence budur bir sevenin bildiği matematiğin en insansal hali…
En kısacık cümlelerden, en uzun ve en derin anlamlar keşfeden dağerli üstadımın bu eşsiz şiir dilini kutlarım !!!!.....
Onatça tarafından 7/28/2019 2:00:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok çok teşekkür ederim efendim bu değerli yorumunuzla beni onurlandırdınız kadirşinas yüreğiniz ve asil gönlünüz hiç bir zaman zeval görmesin saygı sevgi ve selamlarımla
Yerinde sözlerle kaleme alınmış, güzel şiir…
Emeğine ve kalemine sağlık…
....................................... Selam ve saygılar..