......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Severek okunan çok güzel bir şiir olmuş…
Okuyanı etkileyici ve dokunaklı…
............................................ Saygı ve selamlar..