(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"HAYALİN" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"HAYALİN" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sevda çekmemiş onlar, bilmezler ahengini" mısrası yerine "SEVDA ÇEKMEMİŞ ONLAR BİLMEZLER RUH HALİMİ" veya " SEVDA ÇEKMEMİŞ ONLAR BİLMEZLER HAYALİNİ" mi denseydi acaba?
Selamalr, saygılar efendim.
[email protected] [email protected] Durdu ŞAHİN Eğitimci, Şair – Yazar Alaca Birlik Gazetesi Sanat Yönetmeni Seviye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Birikim Dergisi Yayın Yönetmeni Türkiye Yazarlar Birliği Üyesi Tlf: 0505 649 1963
"Yeşil yapraktan süzülen şebnemdir hayalin Namedir bülbüllerde en mutlu demdir hayalin Sevda çekmemiş onlar, bilmezler ahengini Benim için goncadır hem gülşendir hayalin..."
Sevginin aşka lillalanmış meylinde ve aşkın bir tonda yaşamak Kusuruna, kısırına, detayına, boyuna ve posuna bakmamak Bir mühürcesine almanak olarak almak, Ve anında hayata koymak...
Hoş gönüllüler yaylasına aşkı taşıyan yüreğe saygı... Selam ve kesinlikle binlerce edipçe tebrik...
Yeşil yapraktan süzülen şebnemdir hayalin Namedir bülbüllerde en mutlu demdir hayalin Sevda çekmemiş onlar, bilmezler ahengini Benim için goncadır hem gülşendir hayalin... ******************************************************** Dugulu ve emek ürünü çok güzel bir şiir.Kutlarım.
Yeşil yapraktan süzülen şebnemdir hayalin Namedir bülbüllerde en mutlu demdir hayalin Sevda çekmemiş onlar, bilmezler ahengini Benim için goncadır hem gülşendir hayalin.. ÇOK GÜZEL BİR DÖRTLÜK YÜREĞİNE SAĞLIK SEVGİLER SAYGILAR
Sevgilisinin adı Şengül olan ne desin şimdi şair ! Gonca da gülşen de sende ise gönül bülbül olur gelir konar bu şiirin dalına Gel sevdiğim gel hiç utanma gel salına salına! diyelim biz de haydi !
Gönlüne sağlık hemşerim.