Sesini kulaklarımda biriktiriyorum Simsiyah bir hüzne bulandığında gece Ve her yanımı yokluğun kuşattığında Ben, sen varmışsın gibi yapıyorum Bazen kendimle, bazen de senle konuşuyorum.
Gözlerini gözlerimde saklıyorum Artık seninle görüyor, seninle biliyorum her şeyi Bu yüzden herkese, her şeye gülüyorum Sen akma diye gözbebeklerimden artık hiç ağlamıyorum.
Küçücük odamda dışarda yağan kar’ı seyrediyorum Maziye dalıyor bir an buzdan gözlerim İçimin üşümüşlüğünü seninle ısıtıyorum Sen doluyorsun içime, buz gibi eriyorum.
Şimdi beni bıraktığın yerdeyim Kar beyazı umutlarım vardı Odamın rengi, çarşafımın rengi gibi Kar beyazı yarınlarım vardı Kolları arkadan bağlı, beyaz gömleğim gibi.
Sen benim umudum yarınlarımdın Tükendi umudum çaresiz kaldım Sen varmışsın gibi bomboş odamda Yastığa yorgana öyle sarıldım Gitme be ey gülüm gitme bende kal İstersen aklımı bir kez daha çal Ben sensiz yapamam ben sensiz ölürüm Ne olur bende kal, bende kal, bende kal…
Yitik aklımın bir köşesinde hep sen varsın Ne varsa bir bir unutmuşum Ben kimim, ben kimim türküsünü tutturmuşum Ben kendimi bile unutmuşum Yalnız sen kalmışsın hiç unutmadığım unutamadığım.
Bugün de ilaçlarımı almadım Sabah akşam tok karna Fırlatıyorum sensizliği Unutulmuşluğun mağrur yüzüne Seni bana unutturan hiç bir şeyi istemiyorum ben Seni unutturmak istiyorlar Ama ben, yine de ilaçlarımı içmiyorum
Biliyorum o ilaçları içersem İyileşirsem benden gideceksin. Yok… Ben hep burada kalayım, ama sende bende kal Hiç gitme yüreğimden gitme şu yitik, şu zavallı aklımdan Gitme… Sen gitme Ben burada kalayım sende bende kal Hiç gitme hiç gitme aklımdan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bende kal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bende kal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.