(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU ŞİİR SANA (DEĞİL) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU ŞİİR SANA (DEĞİL) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iç içe geçmiş duyguları usta bir ressamın tuvaline fırça darbeleriyle işlediği resim gibi şiire resmetmişsiniz. Sevgi insanoğlunun fıtratında vardır. Kiminde asi ,kiminde dingin.
Yazdıran yüreği ve güçlü kalemini kutluyorum efendim. Şiirle kalınız, hoş kalınız. Saygılarımla.
güzel bir çalışma duygu pınarların ebediyen çaglasın ama hiçmi hiç azalmasın yürekden kutluyorum pirsultanın direnciyle selamlıyorumbaşarılarınızın devamını diliyorum güzel insan...
Evet Filiz hnm... Gerçekten okuyanda derin hisler bırakan dizeler... Bu seslenişin elbette bir muhatabı, her şiirin bir kurgusu vede hikayesi muhakkak vardır... Ben bundan ziyade bu duyguyu bizimle paylaşırken dizelerde yaşatabilmek önemlidir diyorum... Bunu başaran bu dizeleri yazan şairide kutluyorum... Tebrikler, alkışlar Filiz hocam... Saygılarımla...
Filizcim,şiirini ilk okuduğumda da çok duygulanmıştım...Kızım için biliyorsun...Duygular sel olup taşıyor adeta ve banada bu duyguları olduğu gibi yaşattın.Kalemin daim olsun canım arkadaşım...Tebrikler.
Çocukluktan kalma bakışlarım Aynadan hüzünle yansırken Saçımı sadece bir kez okşayan Ellerini artık Ö-z-l-e-m-i-y-o-r-u-m baba!... Şefkat yurdunu Fethetme savaşım bitti Bayrağı indirdim Mağlubunum…
Şimdi biri var, Kanımda kanı dolanmıyorken Beni ben yaptı Kırk yıllık hasreti Sona erdirdi… Sıcak avuçlarında uyuyorum Küçük bir kız çocuğu gibi Hiç uyanmasam…
Gözü gözüme Eli elime benzemiyor bile Bu nasıl iş ki Aç kalsam doyuracak ana gibi Üşüsem saracak baba gibi Kardeş gibi silecek yaşımı Ben oldu Benden oldu Bir gözümden alıp, Diğerine vermeye kıyamadığım Evlat gibi…
Sevgili gibi! Sevgili gibi!
Kendimi susturabilirim Ama sakın sen şiirimi susturma Çünkü yazmalıyım Sen atamsın ama Bu şiir sana değil Baba saydığıma…
Çığlığıma duracak yer yok Duymazdan gelecekler Biliyorum baba Bana nankör diyecekler… kutluyorum çok çok güzedi