Son günlerde çok sıkıldın, biliyorum. Evde oturuyor ve hiçbir şey yapmıyorsun. Farkında bile değilsin. Güneş ne zaman doğdu, ne zaman battı? Nasıl başlamıştı hayatın? Nerede olduğunu bilmiyorsun. Ve hatta yaşadığına dair şüphelerin var Belkide deliriyorsundur.
Bir gün bir bakmışsın ki ömrünün yarısı bitmiş. Yarım kalmış planlar, boş bakışlar Eski günlerin hayalleri çoktan suya düşmüş. Onca yılı arkada bırakırken sende arkada kalmışsın.
Üniversitede ne okumuştun hatırlıyor musun? Resim öğretmenliği miydi? Peki ne faydasını gördün?
Keyfin yerindeydi eskiden senin. Nasıl bu hale geldin? Biliyorum, yorucu bir askerlik sürecini yeni bitirdin. Ve hayat bıraktığın gibi değil artık. Arkadaşların her gece seni çağırıyor Fakat telefonlarına bile bakmıyorsun. Bir derdin var ama çözemedim. Annene sor bakalım ne yapacağını - Ne yapmalıyım anne? - Bir iş bulabilirsin oğlum.
Koş koş koş, durmadan koş. Çoktan seyirciler yerlerini aldı. Ve sen bir yarışın ortasında olduğunu unuttun. Tüm tanıdıkların, ailen, akrabaların, arkadaşların Sana tezahürat yapar ve sen ne yapacağını şaşırırsın. Yarın yine güneşdoğar, şimdi geç kaldın. Koşmaya devam et.
Bir gün öleceksin zaten. Korkmamalısın ölmekten. Her an olabilir, önemli değil. Kalabalık, küçücük bir dünyadasın. Bazen yağmur yağacak herkesin üstüne Yaşayacağın hayat bu işte...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nasıl Başlamıştı? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nasıl Başlamıştı? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kelimenin tam anlamıyla mükemmel iletişim kurmuş şair yüreği ne bir eksik ne bir fazla duygu yüklü dizelerinizi beğeniyle okuyorum kutlarım başarılarınızın devamını
Şiir TOPRAKTIR Şiir SUDUR Şiir AĞAÇTIR Şiir DENİZDİR Şiir HAVADIR Şiir CANLIDIR KISACASI ŞİİR YAŞAMDIR GÜNE YAŞAM KATAN ŞİİRİNİZİ BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM EFENDİM. OZAN ALİ AYDIN 2
kelimenin tam anlamıyla mükemmel
iletişim kurmuş şair yüreği
ne bir eksik ne bir fazla duygu yüklü
dizelerinizi beğeniyle okuyorum
kutlarım başarılarınızın devamını