ben deli miyim bilmiyorum ama attığım her adımda ayağım kayıyor sana bir gülüş yollamak istiyorum dikenli teller kalbime batıyor... ne zaman bir şiir yazmak istesem kirli bir sokak çocuğu beliriyor yüzümde bir kaç parça hüzünle ancak tekerleme yazıyorum. . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
d e l i şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
d e l i şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben deli miyim bilmiyorum ama attığım her adımda ayağım kayıyor sana bir gülüş yollamak istiyorum dikenli teller kalbime batıyor... ne zaman bir şiir yazmak istesem kirli bir sokak çocuğu beliriyor yüzümde bir kaç parça hüzünle ancak tekerleme yazıyorum. . .
Evet psikolog değilim ama sanırım deli değilsin, çünkü deli insan bu kadar güzel şiir yazamaz dı yüreğine sağlık...kutluyorum...
sana bir gülüş yollamak istiyorum dikenli teller kalbime batıyor... == Dikenli tellerin kalkıp,dümdüz yolda el ele yürümen dileklerimle .. Tebrikler..,
ama attığım her adımda ayağım kayıyor
sana bir gülüş yollamak istiyorum
dikenli teller kalbime batıyor...
ne zaman bir şiir yazmak istesem
kirli bir sokak çocuğu beliriyor yüzümde
bir kaç parça hüzünle
ancak tekerleme yazıyorum. . .
Evet psikolog değilim ama sanırım deli değilsin, çünkü deli insan bu kadar güzel şiir yazamaz dı yüreğine sağlık...kutluyorum...