Sen bilir misin yalnızlık nedir…………………………………………………M.K Hiç yalnız kaldın mı? Nereden bileceksin. Hiç sağanak yağmurlarda iliklerine kadar ıslanıp Sensizliğin ayazında buz tuttun mu? Ya özlemler… Hem de gönül dolusu Ağustosun sıcak gecelerinde üşüdün mü? Ama öyle zemheri ayazında üşümüş gibi değil Ağustos sıcağında hasretten de yanarken İliklerine kadar hissettin mi yalnızlığı?
Biri var yüreğimden çok uzaklarda………………………………………….A.K Zamanlı zamansız aklıma düşen Ruhumu acımasızca hüzünlere salan Gece olduğunda hayali yanı başımda Her an her solukta gölgem gibi peşimde
Buz kesmiş geceler de kalmış gibi…………………………………………..M.K Yorganın altında büzülüp yattın mı? Her şeye rağmen hayata meydan okudun mu? Ben meydan okuyorum Yasaklara, engellere… Sevgiye engel konulur mu? Bende bilirim eyvallah demeyi. Hadi rüyaydı geçti diyelim. Ellerimizi birleştirelim Bak ben gitmedim hala sendeyim Bekliyorum… Sen hiç bekledin mi? Beklerken hiç konuştun mu kendi kendine?
Biri var yüreğimi paramparça eden……………………………….…….A.K Hatıralarıyla defalarca kez vurulduğum Ben hasretinin sert ayazında donarken O ise masum duygularımı yok sayıp Başka başka aşklarda yüreğini ısıtan
Anlattın mı beni, yüreğine………………………………………………..…M.K Gülüşümü Gözlerimi Öpüşümü… Hoş hiç öpmedim ki! Anlatamadın ama… Anlatamadın değil mi? Can damarım olduğunu Seni çok sevdiğimi Özlediğimi Her gün yeni bir gün diyerek Hasret kaldığımı anlatamadın yüreğine…
Biri var fani ömrümü bana zehir eden……………………………………A.K Yüreğime, ruhuma derin yaralar açan Bu güçsüz canımı yokluğuyla tüketen Aşkıma bir an olsun merhamet etmeyen Sevmek nedir bilmeyen biri var çok uzaklarda
Şimdi affet beni…………………………………………………………………..…M.K Ben yarın seni bekleyeceğim Evet yarın Hep yarın Belki umutsuzca bekleyeceğim Yarınlar benim umudum olacak Seni beklemekten bıkmayacağım Yarınlara umutlarla bakacağım Ve ben seni yarınlarda bekliyorum…
Ayşe KARADENİZ & Mustafa KARAAHMETOĞLU 30.04.2016
Manevi kızım Ayşe KARADENİZ ile değerli arkadaşım Fatma BAYRAK’a en kalbi teşekkürlerimle… 26.05.2016
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRİ VAR UZAKLARDA BEKLİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRİ VAR UZAKLARDA BEKLİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir dostu; Sunulan şiirleri okuyarak beğenerek paylaştığınız için teşekkürlerimi sunarım... Kaleminize ve şiirinize coşkular sunarım… ........................................................................ Saygı ve selamlar..