Bahtı ruhumda Kelimeler,noktalı iaşeretler Nerede sıra sonu Sesli düşünceler ucu açık cevaplar Hele de Susmalarımla sınava girdi inandıklarım Nerede!
Sustun kahkaha Sustum sustun Sanma ki derbeder oldum Ne çerçeve oldun ne de resim Olduysan oldum bir duvar!
Güneş soyunurken tenimde Gelirsin diye aklıma Kısa not bırak gülüşünden!
Yaşamımın anlamı sensin Sen yoksan anlamsızım Düş hicretinde çalıntı uykular Veda ederken yıldızlar Kalsın gözlerimde Bedevi bir rüya!
Sustun sevgi söz Özleminde Serabı mecnuna sürgün zaman Kirpiklerime dolandı hasret Dil süzmesinde sözler ıslak Seviyorum seviyorum dedikçe Güneşe mektup yazıyorum!
Sustun şehirli kız Sustum Dillendi sevda savunma Sonbahar gibiyim Anlat bana yol dönemeçlerini Anlat bana Yaprak dökümünde son eylülü Gözlerimden aksın yağmurlar!
Elle tutulmayan hayal Yılların ortak sayfası Saçlarıma ak düşüren Sırrım yoldaşım Bakışımın gönül defteri Dayadım alnımı Alnımda anıların acı çivisi Penceresi kırık sorular Dilimde şarjözü tutuk kelimeler Sustum sustu kasım poyrazı!
Yalanın zehri dökülmüş Yaşamın anlamı aşk Sevgi yolunda Tentenesi yırtık hayali pembe Gönlümde mum alevi İçimde Üç satır içi boş parantezler Sustum sustum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşe Mektup Yazıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşe Mektup Yazıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık usta
_______________________________Selamlar