(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen O'nu tanımıyorsun ki... O benim hayallerimin en güzel yanı. Kimsenin tanımadığı, yalnızca benim olan, ben var oldukça var olan... Sen O'nu nerden tanıyacaksın ki..?
İstersen dünyanın öbür ucuna, Kaçabiliyorsan kaç kurtul. Sana, Fırsat verdim ama elbette bana, Kalacaksın... Hak’tan armağanımsın Hayatımsın, candan öte canımsın.
Her yönünle beni cezbediyorsun* Şu kıskançlığımı koz ediyorsun Ne yapsan sevdiğim, az ediyorsun Seninle küsmenin tek güzel yanı Barışma anının nazlı zamanı.
Önce bağla sonra ’Bu iş olmaz’ de ’Senin hayallerin beni almaz’ de ’Bu güzellik varken sana kalmaz’ de Saramazmış seni kısaymış yenim* Benim olacaksın sonunda benim.
İstersen dünyanın öbür ucuna, Kaçabiliyorsan kaç kurtul. Sana, Fırsat verdim ama elbette bana, Kalacaksın... Hak’tan armağanımsın Hayatımsın, candan öte canımsın.
Her şeyin bir vakti zamanı vardır İyi düşün! Dünya güneşe yârdır Çekinmenin elbet sebebi ardır O fırsatlara bir tepiş gelirsin Yollarıma tıpış tıpış gelirsin.
beşli kıtalarla hece şiiri yazmak şüphesizki zordur , konudan kopmadan ve şiirin başlama , gelişme ve özellikle finalini yakalamak beşli yazanlar için zaman zaman bir zul haline gelebilir , ama ne olursa olsun buda denenmeli en azından emek verilmeli...güzel kardeşim şiirini ben beğendim çünkü iyi bir kalemin ve güzel bir yüreğin var senin her türlü şiiri hemde en güzel biçimde yazacağına inancım tam ...eksik olma var ol
hece emek isteyen bir uğraş
Tebrikler..
Esenlikle kal...