zordayım çok zorsun zorundayım yanındayım gidemedim kalsam da kalamadım seni anladım da kendimi anlayamadım bildim yapamadım et tırnaktan ayrılır mı derlerdi ayrılmıyor acıyor kanıyor kötüyüm demiyorum yokum yok nasıl oldu neden oldu içimdeki çarpıntı …. ağlayamayan ben henüz geçirirken aklımdan gitmeleri neden akıyorlar zordayım zorundayım sanki ikiye ayırdılar yüreğimi bıçaksız… bir yanı akıl, bir yanı duygu bir yanı direniyor çekiyor bir yanı tutunuyor gitmiyor bilemezsin nasıl acıyor nasıl ağlıyor savaşıyor direniyor yorgun, bitkin -sana-düşüyorum… kim haklı kim haksız kim doğru kim yanlış biliyorum anlamıyorum çırpındıkça sen oluyor her yanım düşlüyorum…
nasıl giyindin çıkarken mavinin beyazında mı,beyazın mavisinde mi? nasıldın “hoşça kal, akşama dönmek üzere” derken nasıldı yüzün her şeyi bilmek istiyorum özlüyorum ölüyorum… kalıyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olduramadım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olduramadım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir yanı akıl, bir yanı duygu bir yanı direniyor çekiyor bir yanı tutunuyor gitmiyor bilemezsin nasıl acıyor nasıl ağlıyor savaşıyor direniyor yorgun, bitkin -sana-düşüyorum… kim haklı kim haksız kim doğru kim yanlış biliyorum anlamıyorum çırpındıkça sen oluyor her yanım düşlüyorum… ***************************************** Yine sevdadan muzdarip bir gönül daha..! Bu sevdalar olmasa bu güzel şiirler olurmuydu sanıyorsun.Biz yanarken bir mum misali, Gönlümüzdeki duyguları kaleme alıyoruz, duygularımızda ne varsa kağıtlara döküyoruz. Gün geliyor baktığımızda... Güzel duyguların harmanlandığı, Hüzün yüklü şiirler oluşmuştur. Güzel eserler meydana getiren bizler. Mumun yanışı gibi etrafımız aydınlatırken, tükendiğimizi farkedemiyoruz Maalesef. Kutlarım güzel şiirinizi, gönlünüzden bir pınar misali her daim damlasın güzel duygular, hüzün yüklü olsada şiiriniz bir haz aldı gönlümüz sayfanızdan. Boynu bükük kardelen bırakıyorum sayfanıza.
bir yanı akıl, bir yanı duygu bir yanı direniyor çekiyor bir yanı tutunuyor gitmiyor bilemezsin nasıl acıyor nasıl ağlıyor savaşıyor direniyor yorgun, bitkin -sana-düşüyorum…
Şiiri özetliyor bu kısım.Güzel bir çalışma.Tebrik ederim.
bir yanı direniyor çekiyor
bir yanı tutunuyor gitmiyor
bilemezsin
nasıl acıyor
nasıl ağlıyor
savaşıyor
direniyor
yorgun, bitkin
-sana-düşüyorum…
kim haklı kim haksız
kim doğru kim yanlış
biliyorum anlamıyorum
çırpındıkça sen oluyor her yanım
düşlüyorum…
*****************************************
Yine sevdadan muzdarip bir gönül daha..! Bu sevdalar olmasa bu güzel şiirler olurmuydu sanıyorsun.Biz yanarken bir mum misali, Gönlümüzdeki duyguları kaleme alıyoruz, duygularımızda ne varsa kağıtlara döküyoruz. Gün geliyor baktığımızda... Güzel duyguların harmanlandığı, Hüzün yüklü şiirler oluşmuştur. Güzel eserler meydana getiren bizler. Mumun yanışı gibi etrafımız aydınlatırken, tükendiğimizi farkedemiyoruz Maalesef. Kutlarım güzel şiirinizi, gönlünüzden bir pınar misali her daim damlasın güzel duygular, hüzün yüklü olsada şiiriniz bir haz aldı gönlümüz sayfanızdan. Boynu bükük kardelen bırakıyorum sayfanıza.