ibadete hasret mabed gibiyim ne gelen var ne kılan namzet seyirlerin şehri gibiyim uçurumdan yıkılan...
ayini unutulmuş kilise kadar sessiz değiştirilmiş incildi inancı binlerce yalan söylendi belki seve seve inandı yahut bir mücevher gömülüyor bağrında çığlıkları babilden duyulan kesilen başlar ve sökülen yüreklerin feryadı kulağında pelesenk inanmıyorum yazdığıma yaşıyorum...
hayır hayır sanırım ölüyorum...
hakikat çerçevesi kıyısında yürüdüğün kıyamet seni uçurumdan iterken dibi ölümsüzlüğü oluşturan bir anı en çok ölümlü yanı içinde binlerce istekler var bir bir iplerini bıraktığın seni alıp kurtarır gibi girdabın içine gömen...
sahi samimi bir cellat ne kadar aşk adamı olabilir ki sus şimdi dinle dilin nabzını celladına aşık genç bir asrın tükenmişliğinde seviştiğin binlerce acı ben bir ruhun tabibiyken en cinayetli saatlerini karanlık karanlıkları saklayan vecdin vecdini uğurlayan secdin ölme deyip duruyorsun ya hani ben ölmüyorum öldükçe çoğalıyor içimdeki benleri içinde ki senleri karınca azminde bir bir toprağa...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
arzın kükreyişi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
arzın kükreyişi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz; duyguların dili, sevgi şelalesinin sesidir...
Şiir yaşam biçimimizdir…
...........................................Saygı ve selamlar..