Özlemez mi insan sevdiğini deliler gibi Yanmaz mı hasretinden cehennem misali Küle dönmeden gelemez misin Gittiği yerden dönmez misin geri Bir selam olsun gönderemez misin Sevdim dediğin yüreğime su serpemez misin.
Yad etmez misin hiç, çok seviyorum dediğini Unutur mu sevilenler, mahşerine sevildiğini Bunlar özlem sitemleri çok özledim seni Sözde değil kalpten özlemlerim Ruhumun eşi neredesin Nerelerdesin Hangi yaban ellerdesin Sevmek bilmez bir gönülde esir misin ben gibi.
Güneşimdin sen ömrüme candın canımda Yorgun yüreğim yas tutuyor aklım yokluğuna Firar edecek ruhum ömrü geçecek seni aramakla Ruh eşini arıyor sokak sokak her gece efkarda İstiyorum dönmeni ilaç diye sür yüreğime sevgini.
Bir tanem, sensizken ölmek bile istemiyorum Varlığın bende var oldukça yaşamak istiyorum Özlemimi anlatabilecek cümleler kuramıyorum Yirmi dokuz harf yetmiyor eksik kalıyor sözlerim Derininde kaybolduğum gözlerinde kaldı gözlerim Ömre ömür katar, yaşama döndürür beni sözlerin.
Isıtsın içimi sevgin, buzdağları çözülsün kalbimde Hayatıma anlam katan, her şeyim cantanemsin Sevgim azalmadı sana çoğaldı her gün bilmelisin Hissedip sana dair aşk dolu hislerimi gelmelisin Dilerim ki yalnız seni seven kalbim Senden sonra hiç kimseyi aşkla sevmesin Aramıza kimseler girmesin giremesin Kalbim sensizlikten yokluğunun ayazında ölmesin ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU ŞİİR SANA C A N T A N E M! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU ŞİİR SANA C A N T A N E M! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tanem, ben sensizken ölmek bile istemiyorum Senin varlığın ben de var oldukça yaşamak istiyorum Özlemimi sana anlatabilecek cümleler kuramıyorum Alfabemde harfler bana yetmiyor eksik kalıyor sözlerim.
Melek hocam bir harikaydı şiir. Çok ca tebriklerim sana. Saygılar.
, yürekten gelen seslenişti.