Yılların verdiği yorgunluk Daldan düşen yaprak Çalı dibinde humus Göğsünde uyanan toprak İçimde birikim Biri ben isem, biri kim?!
Kaşla göz arası Bir yudum su Sormadım niye İçtim gitti seni Aşk diye Hapı yuttum sevgili!..
Yazın meltem serinliği Kışın soğuğuna benzemez, Birini özlersin bunalınca sıcaktan Birini hiç hazetmezsin Tuzaktan kaçarcasına ölümcül Silkinip nefretle atarsın kucaktan!..
Yüzünün esenliği Havaya suya Toprağa düşen cemre Şubat ortası Uyanan yüreğim Sanki aşık Yunus Emre
Ayın On Dördü Senin günün sevgili; Senin ile bahar olur, yaz olur Bakma benim halime, Aşk ile senin için Ne söylesem az olur...
Şaban Aktaş 13.02.2019 - 13.03
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
B/AŞKA NE/DENSİN?!
Her şeyin fazlası bende; Yokluğunda çoğalan aşk Yalnızlığımı dürtükleyen Yaşam sevincimi tetikleyen Yokluğun ile varlığım için En güçlü biricik nedensin, Aşk için başka ne densin?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYIN ONDÖRDÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYIN ONDÖRDÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygular ve kelimeler bir bütün olup
yürekten yol bulup dizelere dökülüvermiş
+ Saygı ve sevgi ile kalın.