İnsanı insan yapanOnurla,şerefle Bitirilmesi gereken En önemli şey, Hayattır İnsanı ,insan yapan Omurgalı yaşam Şeref timsali, Yazgı,bahttır Rızasız her lokma Gurur sahibi insanlığa, Yasaktır Tüyü bitmemiş Yetimin Hakkına Tama eden, Çalanı çırpanı Çarpan, Derdest eden Peşinden koşan Beddua ,ahtır ______Şair 67______ Ali Cemal AĞIRMAN |
TÜM İYİ NİYETİMİZ VE KORUDUĞUMUZ KİMLİKLERİMİZ...
Üstüne basa basa söylüyorum ki; aldatı baş köşede ve dört duvar arasındaki hayatlar bile mercek altında.
İyimser kimliğimi de elden bırakmadan çünkü hala iyinin ve güzelin değerli olduğuna inandığım kadar bir sürü psikolojisi ile birbiri ardına takılmış insanlar...
Genele yaymak istemesem de toplum psikolojisi ile çok yanlış ve kaygan bir zeminde yaşatılmakta her şey ve yaşanmakta.
İçimizdeki iblis aslında bizim de cehennem biletimizin garantisi.
Bir söylem ya da kulağa gelen bir fısıltı ve eksik olmayan gıybet ve iftira ve kötü niyet.
Her nedense kendimizi geliştirmek yerine insanlar illa ki birbirlerine birileri hakkında laf yetiştirmekte.
Kişisel menfaatlerden dolayı kimse kimseye sahip çıkamıyor ve olayların ve insanlığın gidişatı bu vahim noktada gözler önüne serilmişken kullanmadığımız aklın değil nefsin kölesiyiz.
Öğretiler.
Bilgi.
İnanç.
Allah korkusu olmayan milyonlar ve sadece başkalarının yanlışını ya da özelini görüp kendimizi unutup kendimizden başka herkesi kötüleyip kötü bildiğimiz.
Kaybolmadığım için mutluyum ve kazancımın da farkındayım gerisi ne derse desin.
Allah korkusu olan ve Allah dostu olan herkese selamlarımı gönderiyorum.
Var olun kıymetli hocam.
Saygılarımla.