Gözlerini göstermeli karanlığa O umut dolu bakışlarını Aydınlatmalı geceyi ve geceleri Sevginin en acımasız Ve en güzel cümlelerini yazdırmalı Kar Beyaz gecelere. Anlatmalı en dipsiz kuyularda yaşarken Gözlerindeki umut Renklerini Lapa lapa yağan Kar’ın altında. Birde olsa Zulam’da bir Resim Hemde Yağmura anlatabileceğim. Aşkla perçinlerim Umutlarımı Bir kara Kaş, bir kara Göz Kalsın aklımda Yeter. Yaşatmalı Güneşin sıcaklığını Ölürken bile, Gözleri kalmalı aklımda Minik Minik Karlar Saçlarına düşerken.. Umut ve Öfkeydi isyan. Kusuyor Öfkeyi bir Ömrün isyanına Ve boşa geçen bir Ömür Acıtıyor işte yaşlanmış kalbimi Hücrelerime kadar yaşatmıyor Yüreğimdeki Sızı. Ve böylece anlamsızlaşıyor Sensiz geçen zamanlarım. Çok bekliyorum Umutlarımı. Hemde çok Bekliyorum işte Gözlerinden akan yaşlar Usul usul yağarken hasretime. Sessiz geçen zamanlar Anlara Umut kapısı açmıyor artık Beyaza bürünen yapraklar. Gözlerini gönder karanlığıma. Görmek istiyorum artık aynalardan evel Göçmen kuşların gözlerindeki renkleri. Gözlerini gönder bana Hasretime karlar yağmadan Ben bugün ölmeden, Bugün beni Öldürmeden Yağmur yağmadan Gözlerinden. Söyleyemedim Yağmurun yağdığını. Yağmur yağıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Töre'me Cinayet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Töre'me Cinayet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.