Bir yaprak gibi düşdüm yere, Çığlık çığlığa,bu son galiba dedim, Toprak o kadar korkunç geliyordu ki, Düşündüm,ömrümün meyvelerini.
Etrafıma baktım onlarda çürümüştü, Ben ne bırakmıştım bu hayata? Tamam herkes ölümlüydü, Peki neden? Bu kadar abartılı değer gördü?
’’Gibi’’ dedim ya ben en başta, Hayat vitrininde biz insanlığı fazla sergiledik galiba, Hayvanlar çekemedi bizi, Onlar için iyi örnek değidik aslında, Faza göze battık,işte bu yüzden o ’’pas’’ gelemedi, Biz de hayatımızın ’’golünü’’ atamadık.
Şiir yazdık, Şiirle kaldık.
Samimi sandık herkesi,oysa bizden değildiler, Biz onları mutlu ettik,onar bizi mutsuz etti ve gittiler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirde uzunca detaylı anlatm ve açıklamalar çok güzel taktim edilmiş… Şiir insanın yaşam kaynağıdır… ..................................... Saygı ve selamlar..
Şiirde uzunca detaylı anlatm ve açıklamalar çok güzel taktim edilmiş…
Şiir insanın yaşam kaynağıdır…
..................................... Saygı ve selamlar..