HÜKÜMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın İnkar edenler ise, yüzükoyun-düşüş, onlara olsun; (Allah,) amellerini giderip-boşa çıkarmıştır.
İşte böyle; çünkü onlar, Allah’ın indirdiğini çirkin (kerih) gördüler, bundan dolayı, O da, onların amellerini boşa çıkardı. MUHAMMED SURESİ 8-9. AYETLER |
İşte böyle; çünkü onlar, Allah'ın indirdiğini çirkin (kerih) gördüler, bundan dolayı, O da, onların amellerini boşa çıkardı.
MUHAMMED SURESİ 8-9. AYETLER
Aziz Dost!
Bütün bu emekleriniz Rabbimin katında makbûl olacaktır İnşaAllah.
Ecrinizi artırsın Rabbim.
Bir gerçek var ki, her göz sahibi bakar!
Bakar bakmasına da, neyi, nasıl ve ne kadar görebilir?
Ondandır ki, marifetin bakmakta değil, görmekte olduğunu ifâde eder edenler!
Çok af buyurun Eşşek te dahil olmak üzere bütün mahlûkât bakıyor!
Bakıyor bakmaya da, herkesin görme melekesi farklı farklı, derece derece!
Eşşek gibi hayvanlar camiasını bir kenara ayırmak lazım bu görme işinde!
Zirâ onlar, emrolundukları gibi görürler, o dairenin dışında göremezler!
Burada insana bakmak lazım!
İnsan neyi ne kadar ve nasıl görebilir bunu anlamak lazım!
Mü'min ferâset sahibidir, Allah ın kendisine lütfettiği Öz nûruyla bakar görür!
Mü'min olamayanlar, hayvanların görüşüyle dahi göremezler!
Onlar, aşağıların en aşağısı(esfel-i safilin) oldukları için, yalnızca bakarlar,
gördüklerini, bildiklerini ve anladıklarını vehmederler! Şeytân, onlara bu hâllerini şirin gösterir!
Ve zanlarınca şirinliklerinin açtığı çukura tepetaklat yuvarlanıp giderler. Gidiş; GAYYA!
tEBRİK VE TAKDİRLERİMİ SUNUYORUM.
kalbî muhabbetle.