(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZALİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZALİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MADDE ALEMİNDE BİLE,GÖREMEDİKLERİMİZ GÖREBİLDİKLERİMİZDEN ÇOK FAZLA ATOM MOLEKİL BAKTERİDEN TUT,MADDİ ALEMİN GÖRÜNMEYEN BİR ÇOK YÖNLERİNE KADAR... BU KADAR SINIRLI GÖZ ,MANA ALEMİNDE NE YAPSIN ..BİR DE -BENCE- BANA GÖRE- GÖZLÜKLERİNİ TAKMIŞSAK BÜTÜN BÜTÜN KÖRLEŞMİŞİZ DEMEKTİR..TEBRİKLER..SELAMLAR..
Rabbül alemin karşısında insanın acizliğini anlatan nefis dizelerdi. Çocuksun ey insan, bil!.. Masallardan hoşlanan.. Ve onun için de.. birileri hep “Büyük” olacak Ve sen de korkak… Varmı böyle bir mısra türk şiirinde.. yok. İlhamat-ı ilahi sizinle olsun her daim üstadım.Şu siteye sırf sizin o güzle şiirlerinizi okuduktan sonra takdir edememenin azabıyla çırpındığım için üye oldum ve hasbel kader karaladığımız bazı satırlarıda şiir olarak sunuyoruz.
ATOM MOLEKİL BAKTERİDEN TUT,MADDİ ALEMİN GÖRÜNMEYEN BİR ÇOK YÖNLERİNE KADAR...
BU KADAR SINIRLI GÖZ ,MANA ALEMİNDE NE YAPSIN ..BİR DE -BENCE- BANA GÖRE- GÖZLÜKLERİNİ TAKMIŞSAK BÜTÜN BÜTÜN KÖRLEŞMİŞİZ DEMEKTİR..TEBRİKLER..SELAMLAR..