(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZ AÇIP KAPAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZ AÇIP KAPAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın hocam ilim irfan öğrenene kadar cehalet köşeyi döndü.Açığı, günahı algılayıp söylemeye kalmadan kusurlarımız sayıldı.Öyle utandık öyle utandık ki Ne ağzımızı açacak halimiz,ne insana güvenimiz kaldı. Bir reklam dolandı dilimize Eğitim şart diye....Espiriden öteye ya gitmezse diye korkarım.
İlim hikmet, görülüp alınmalı, Göz açıp, her an bakmalı yüz yere. Ayıp kusur gizlenip silinmeli, Göz kısıp, her an bakmalı yüz yere...
Hocam biz genclere bırakmış olduğunuz dünya da bu dörtlüğe uyan tek bir hece yokken bizlere bu kadar ağır ödevler yüklememelisiniz bence biz uyduk ön tekerleğe gidiyoruz kıyamete he toparlanabilirmiyiz silebilirmiyiz ayıpları günahları keske biraz daha acaydınız cümlelerinizi kaysak yoldan taşa takılırız düz gitsek batarız biz gencler ne yapmalıyız...:(
Çok doğru dersiniz hocam..Ama ayıp kusur artık tv lerden canlı izlettirilir oldu... Üstelik gayet normalmiş gibi göstererek....Kutlarım anlamlı dörtlüğü...Selam ve Saygımla....
Bir reklam dolandı dilimize Eğitim şart diye....Espiriden öteye ya gitmezse diye korkarım.