(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahıskam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahıskam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ahıskalı aşık derdin dökende Yürürüm gurbete hasrete sarın Karanlık basıyor ferin sökende Acıdan haykırma arasta kalın " Herbir dizesi muhteşemdi ve fakat bu dörtlük çok yaktı içimi. Empati kurayım bir dedim o tarihi gerçekle, yıkıldım. kahroldum duygu selinde. Bu tarihi şuurunuzdan ve farkındalık yaratan çabanızdan ötürü, minnetlerimi ,saygılarımı sunuyorum üstadıma. Esenlikler dilerim.
O zamanda yolculuk esnasında bir çocuğun ses çıkarmasın diye kuyuya bırakıldığı, hayatta kalmanın çok zor olduğunu. Sovyet zulmünün insana verdiği acıyı yazmaya çalıştım. Yıkılmış köy ve geleceğe ümitsiz bakan bir nesil ahıska... Dedem rahmetli bu yolculukta bir bir çocuğunu kaybetmiş. Gerçekten zor bir durum. Allah böyle şeyler tekrardan yaşatmasın.
Dünya da belki de en çok çeken mazlum milletlerin başında; Ahıskalılar,daha sonra da Uygurlar geliyor. Bu güzel şiiriniz için candan kutlar, Selam ve sevgilerimi sunarım Yusuf Kardeşim. Allah hepsinin yardımcısı olsun.
Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri —— Ve bu güzel şiiri yazan gönül dostu şairi Tebrik ederim Ûstadım ——Kaleminiz daim olsun Her zaman güzel olanı ———-Her zaman Hakikati yazsın
Dua ve selamlarımla.