(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Güzel Aşka şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Güzel Aşka şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazılanlar güzel bir konu...Gerçek ve sonsuz aşk Allah aşkıdır. Beşerilere karşı hissedilen aşklar bir gün biter, onlar sadece gerçek aşka ulaşmak için bir basamaktır. Çünkü kalbimizin tek sahibi var, o da Allah.
Yorumlara da baktım dost insan. Ama benim gördüklerimi ya görmediler ya da gördükleri halde yazmadılar. Hatırlarsanız bir yazı yazmıştım Lütfen yazdıklarımı eleştirin diye. Çünkü defterde yer alan mantık şiirime gelene giderim, şiirime yorum yazana yorum yazarım. Başka da etliye sütlüye karışmam mantığı maalesef. İnsan yıllar sonra anlıyor aslında, fazla takipçinin pek de önemli olmadığını. Az ama gerçekleri söyleyen takipçiler olması daha güzel. Yoksa insan olduğu yerde sayar. Bu hepimizin yaşadığı bir durum.
Yazdığınıza gelecek olursam şayet; yine aceleye gelmiş. Neden acele ediyorsunuz yazdıklarınızı paylaşmakta anlayabilmiş değilim. Seçmiş olduğunuz konu böylesine güzel ve derin iken hem de. Yazdıklarınıza nefes aldırmıyorsunuz. Bırakın biraz nefes alsınlar, üstünde düşünün. Yazdıklarınız üstünde çalışın. Benim düşünceme göre siz bu yazdığınızı güzel ve etkili bir şiir diliyle yazabilirdiniz aslında. Eğer üzerinde daha çok emek harcamış ve biraz demlendirmiş olsa idiniz.
Girişte zamanlama hatası var gibi geldi bana.
' Şimdi sallanıyordum dalgalarda ' Burada hem şimdi demişsiniz hem de sallanıyordum.
Şimdi sallanıyorum dalgalarda veya sallanıyordum dalgalarda olsaydı sanki daha iyi olurdu. Ya da yıllarca sallandım dalgalarda ...bu da olabilirdi.
Ben gördüklerimi söylemeden yapamam. Kimseyi kırmak ya da incitmek de istemem. Ama görülen eksikler ya da hatalar saygılı ve güzel bir dille aktarılırsa karşıdakine, bu daima o kişinin lehine olur.
Bu şiiri Turgay COŞKUN Abinin bir şirine yorum olarak yazmıştım. Yeniden sayfasında gezerken baktım konu ve içeriği kısa ve özlü bir şiir geç saatlarde ve paylaştım.
Eleştirilerinde çok haklısın mutlaka uğraşılsa daha özlü güzel bir şiir olabilirdi. Baş tarafını sizin söylediğiniz şekilde düzelttim.
Güzel yüreğinizle çok özlü ve yapıcı bir eleştiri olmuş. Benim için çok önemli ve değerlidir.
Bu vesile ile güzel kişiliğinize çok teşekkür ederim.
Saygımla selamlarımla ve dularımla hayırlı sabahlar güzel dost.
Aşk teması üzerine ustalıkla betimlenmiş, kalemin serbest şiirlerdeki ustalığını net bir biçimde sergileyen çok düzel bir şiir olmuş. Serbest bir şiirin nasıl yazılması lazım geldiğine güzel bir örnek olmuş. Kardeşimin yetkin kalemini tebrik eder başarısının devamını dilerim. Her şey güzel gönlünüze göre olsun. Beğeniyle okudum. Sonsuz başarı dileklerimi iletiyorum. Sevgiler ve saygılar. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Sizin gibi yetkin bir yürekten bunları duymak açıkça söylüyorum beni çok mutlu etmiştir. Sizin gibi nezaket dolu bir şahsiyeti tanımak ve bilmek, benim açımdan çok büyük bir şans olarak görüyorum.
Biliniz ki; güzel yüreğinizden gelen her damla benim için çok güzel bir anlam ifade etmektedir.
Yüce şahsiyetinize en içten duygularımla saygı,sevgi ve selamlarımı sunuyorum güzel dost güzel kardeşim.
Sevda katıylan deryaydın Dalga dalga aşkın yaydın Doğan güneş yollar aydın Dalga dalga aşkın yaydın
***
Gönlünüze sağlık olsun..gönlü güzel dostum.. Aşk denizinde/n (boğulasınız :)) çık(a)mayasınız inşaAllah.. Rabbim "aşk" yolundan bizleri ayırmasın..selâm ve duam ile..
Ah! ah! güzel yüreğinizden gelenler o kadar derin ve güzel geliyor ki, güzel dostum. Yüreğim sana yetişemiyor. Gönlünüzün güzellikleri öyle bir derya ki güzel Rabbim o deryalara deryalar katsın inşallah.
Güzel yüreğinizle çok güzel değerler ve anlamlar kattınız.
Allah razı olsun güzel yüreğinizden
Saygımla sevgimle selamlarımla ve güzel dualarımla hayırlı akşamlar olsun güzel dost.