(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞANACAK DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞANACAK DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sarıl Canım dostluğa, Sahip çık insanlığa, Dost bulmazsan yanında, Hatır sor dağa - taşa.
Bahçede ki karınca, Gül de öten kanarya, Bu temiz su bu hava, Ve gönlümüzdeki sevda, Bize yeter be kanka.
Yaşanırsa Sevgi’yle , Yaşanır bu dünya da.. ******************************** arkadaşım ne güzel huzur veren sevgi yüklü derin dizeler.ellerine sağlık...
Güzel sözlere teşekkür ederim. Dün büyük ozan, vatan şairi NAZIM HİKMET'i, çok değerli hocamız-babamız Sn.Abidin ATLAY ile yan yana, aynı çatı altında yüzlerce kişiile birlikte andık ve çok güzel geçen bu anma günü sonunda bir araya geldiğimiz kimi Ticaret Lisesi mezunları ile ( Antakya'dan ve Mersin'den mezun olmuş) sizden de bahsedip, kulağını çınlattım. Tabii hocam sizi hemen hatırladı ve karikatür çizdiğini de söyledi... Sanırım dün saat 16:30- 17:00 sıraları kulağın çınlamıştır ! Svg.